Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شهاب احمدی  روز پنجشنبه در مراسم تکریم و تقدیر از معلمان بوکانی به عنوان مدافعان عرصه تعلیم و تربیت در وضعیت کرونا (طرح پویش ‌لبخند رضایت) که و که در سالن هنرستان شرف برگزار شد، افزود: این استان به لحاظ استفاده معلمان از برنامه شاد در کشور در جایگاه قابل قبولی قرار دارد و معلمان ما در این زمینه عملکرد خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به عدالت آموزشی، افزایش کیفیت مدارس دولتی و مراقبت از آسیب‌های آموزش مجازی تاکید فرمودند، افزود: در سند تحول آموزش و پرورش اهداف کلان و راهبردهای کلی مشخص شده است که باید بر اساس سیاست‌ها، برنامه اجرایی تنظیم شود.

مسوول بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران که بر گرفته از مکتب اسلام و رهبری امام خمینی (ره) است و با حمایت مردم شکل گرفت هم اکنون از کامل ترین انقلاب هایی است که تاکنون در سطح جهان شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ۴۲ سال است با اقتدار، بالندگی و توسعه در راستای اهداف خود حرکت کرده است، اضافه کرد: ایران اسلامی در این مدت علاوه بر مقاوت و مبارزه با توطئه دشمنان، انقلاب خود را نیز صادر و الگوی کشورهای آزادیخواه جهان نیز شده است.

سرهنگ احمدی بر حضور مردم در پای صندوق های رای در خردادماه سال آینده تاکید کرد و افزود: مردم باردیگر با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای ضمن حمایت از نظام جمهوری اسلامی وفاداری خود را به نظام هم ثابت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تبیین گام دوم انقلاب رسالت مهم بسیج دانش آموزی است گفت: در این راستا اقشار مختلف بسیج باید نقش آفرین بوده و به دنبال مطالبات رهبر انقلاب و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش باشد.

معلمان افسران نظام در عرصه تعلیم و تربیت هستند

سرپرست آموزش و پرورش بوکان نیز در این مراسم با تبریک سالگرد انقلاب اسلامی گفت: معلمان در آموزش و پرورش به عنوان افسران نظام در عرصه تعلیم و تربیت به شمار رفته و وظایف خطیری در این راستا دارند.

حسن خلیفه زاده ادامه داد: برخورداری از محیط سالم در فضای مجازی برای دانش آموزان یک هدف با اهمیت در آموزش و پرورش است که خوشبختانه در جریان تعطیلی مدارس و تهدید بوجود آمده در اثر شیوع بیماری و در پرتو سیاست آینده نگر و منطقی وزارت آموزش و پرورش و حمایت دولت به یک فرصت مناسب تبدیل شد.

وی با بیان اینکه وجود ویروس منحوس کرونا باعث نشد که آموزش تعطیل شود، ادامه داد: اگرچه معلمان در عرصه تعلیم و تربیت در مضای مجازی با مشکلاتی مواجه بودند ولی آموزش خود را تعطیل نکردند و ضمن تحمل مشکلات این عرصه، از طریق کمک مالی به یاری دانش اموزان بی بضاعت نیز شتافتند.

در این مراسم از ۴۵ معلم نمونه به عنوان مدافعان عرصه تعلیم و تربیت شهرستان بوکان تجلیل شد.

 شهرستان ۲۵۸ هزار نفری بوکان با ۴۳ هزار دانش‌آموز در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

برچسب‌ها مدارس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان شبکه شاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی مدارس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان شبکه شاد اخبار کنکور عرصه تعلیم و تربیت آذربایجان غربی انقلاب اسلامی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی مطهری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز می‌شود.
وی اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.
مطهری ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در تمامی نقاط استان نیز مشابه این برنامه ها اجرا می شود و روز جمعه نیز میز خدمت در سراسر استان دایر می شود و در کنار آن حضور گسترده فرهنگیان در نماز جمعه نیز برنامه ریزی شده است.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از همکاران فرهنگی ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی خاص فرهنگیان، مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی هنری ویژه خانواده فرهنگیان در استان و حضور برگزیدگان استانی در نشست‌های خبری و رسانه‌ا ی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

دیگر خبرها

  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است