Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:57:33 GMT

پایان ماراتن 9 ساعته در فینال جام حذفی تنیس

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۰۵۷۸

پایان ماراتن 9 ساعته در فینال جام حذفی تنیس

دوازدهمین دوره رقابت های تنیس جام حذفی با قهرمانی نماینده تهران بعد از ماراتنی 9 ساعته پایان یافت.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز رقابت های تنیس جام حذفی در مجموعه ورزشی المپیک‌ کیش که با حضور سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و‌ توسعه وزارت ورزش و‌جوانان و داود عزیری رئیس فدراسیون تنیس برگزار شد تیم های آکادمی تنیس احمدوند و توسعه امین دارو دیدار فینال را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نخستین دیدار بخش انفرادی ، هاضم محمد نوا از تیم آکادمی تنیس احمدوند با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶ ) مقابل امید سوری از تیم توسعه امین دارو به پیروزی رسید .

 


 در دومین بخش انفرادی نیز حمید رضا نداف به مصاف معین محمدی رفت و در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده تهران به پایان رسید.


در بخش دو‌نفره نیز تیم آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با ترکیب امیر حسین بادی و هاضم نو به مصاف تیم توسعه امین دارو تهران با ترکیب حمید رضا نداف و‌ امید سوری رفت و در پایان این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده تهران به پایان رسید.

 


دیدار فینال این  دوره از رقابت ها به مدت ۹ ساعت به طول انجامید و در نهایت تیم توسعه امین دارو موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.


در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استان های آذربایجا‌ن شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران ، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم‌، کردستان، کرمان ، گیلان، مازندران ، هرمزگان، یزد، همدان جزیره کیش و ‌قشم حضور داشتند.

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس توسعه امین دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند