Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده پنجشنبه در تور رسانه ای که به مناسبت افتتاح بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته ای برگزار شده بود افزود: با هیچ کسی بر سر منافع مردم تعارف نمی‌کنیم و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند.

وی بیان کرد: سیاست استان در حوزه عمرانی در این مدت بر این بوده که پروژه‌های مورد مطالبه مردم در کوتاه‌ترین زمان و ارزان تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوده با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز اضافه کرد: در همین راستا شهرداری بوشهر باید در راستای عمران و آبادی شهر وارد فاز عملیاتی شود چون صرف کاغذ بازی کاری از پیش نمی‌رود.

وی تاکید کرد: شهر بوشهر چشم و پیشانی این استان است و نباید اجرای برخی از پروژه‌ها دچار بروکراسی اداری شویم بلکه باید برای زیبا سازی شهر نهایت تلاش از سوی شهرداری و شورای شهر انجام شود.

معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: شهرداری بوشهر در فرایند اجرای پروژه‌ها باید به خواست مردم احترام بگذارد و در زمینه اجرای پروژه‌ها تغییر رویه دهد.

وی در خصوص بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته ای بوشهر گفت: طبق آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شرایط خاص اقتصادی  کشور، زمان ساخت چنین بیمارستانی حداقل ۱۰ سال برآورد می‌شد که استان در کمتر از از سه سال و نیم این بیمارستان را به طور کامل به بهره برداری رساند.

ستوده تصریح کرد: برای احداث این بیمارستان، ۱۰۰ میلیارد تومان بابت ساخت و ۸۰ میلیارد تومان برای تجهیز آن از محل اعتبارات استانی، سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت هزینه شده‌ است.

وی همچنین با تقدیر از پیمانکار این پروژه گفت: هرچند این پروژه مهم بیمارستانی با همت پیمانکار پروژه احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت که به لحاظ خوش قولی پیمانکار سعی می‌کنیم مطالبات ایشان پرداخت شود.

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بوشهر استانداری بوشهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

یوسف نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال نامه‌ای برای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در صدور ترک تشریفات برای اسکله رو - رو ریلی امیرآباد گفت: ساخت اسکله رو رو بندر امیرآباد از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری است.

وی پیشرفت این پروژه را در حال حاضر ۷۷ درصد بیان کرد و گفت: این پروژه با این میزان پیشرفت و جذب ۲۵۰ میلیارد تومانی به دلیل تعلل پیمانکار دچار وقفه شده است و تأخیر در انتخاب پیمانکار جدید پروژه و روند آن را با تأخیر مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به درپیش رو بودن سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران و اهمیت اجرای این پروژه در تحقق کریدور شمال - جنوب و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی با کشورهای اتحادیه اوراسیا لازم است نسبت به ترک تشریفات برای اسکله رورو اقدام شود.

استاندار مازندران اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6098560

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان