Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، روز گذشته هفته دهم لیگ برتر فوتسال با انجام 6 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد. در یکی از این دیدارها که بین تیم‌های راگا تهران و ملی حفاری اهواز انجام گرفت، شاهد برخوردهای ناشایست و غیرورزشی در سالن عبدالعظیم شهر ری تهران بودیم. در این بازی نیروی انتظامی و مسولان سازمان لیگ برای پایان دادن به حواشی، بازیکنان تیم شرکت ملی حفاری را در رختکن  به مدت 45 دقیقه محبوس کردند تا فضا آرام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانوش علاسوند سرمربی تیم ملی حفاری درگفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در این باره اظهار داشت: بازی خوب و پر برخوردی بود. تیم ما برخلاف هفته‌‌های گذشته که نتوانستیم از موقعیت‌‌‌‌ها به خوبی استفاده کنیم، در این دیدار خوب بود. خدا را شکر توانستیم 4 بر 2 تیم خوب راگا را شکست دهیم.

وی افزود: از روز اول به خاطر رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی، سازمان لیگ رسما اعلام کرد تمام بازی‌‌‌‌ها باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود و هیچ هواداری در سالن نباید حضور داشته باشد. هنوز متوجه نشدم که چرا روز گذشته باید چند نفر هوادار باشند.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: یک بازی خوب و جوانمردانه را شاهد بودیم و مشکلی وجود نداشت؛ تا اینکه چند نفر به ظاهر هوادار که در سکو حضور داشتند، با حرف‌های نامربوط به داور و تیم ما باعث شدند که بازیکنان هر دو تیم تحریک شوند و  این درگیری به وجود آید. حتی پزشک ما مورد ضرب شتم قرار گرفت و اگر حضور به موقع نیروی انتظامی و ناظر بازی جناب عرب براقی نبود، وضع از این بدتر می‌‌‌شد. جا دارد از ناظر، پیشکسوتان شهرری و نیروی انتظامی تشکر ویژه ای داشته باشم.

علاسوند اظهار داشت: داور هم مقصر است و سوت‌های مکرر وی به خصوص در نیمه دوم می‌‌تواند یکی از عوامل این درگیری و حواشی باشد. داور در نیمه اول کارش خوب بود اما در نیمه دوم قضاوت خوبی نداشت. اگر در نیمه دوم تمرکزش بیشتر بود، می‌توانست از این درگیری و حواشی جلوگیری کند.

وی گفت: امیدوارم سازمان لیگ و کمیته انضباطی به این دیدار و حواشی آن ورود و با کسانی که این درگیری و اتفاقات را به وجود آوردند، برخورد شدیدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر ورزشی فوتسال اهواز ورزشي ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

 محسن صادقی با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهر‌هایی بود که با مجوز‌های سازمان لیگ درب ورزشگاه‌ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهر‌های کشور برای حضور بانوان علاقه‌مند به فوتبال بودیم، چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بستر‌های مناسب از نزدیک از تماشای بازی‌ها لذت ببرند.

براساس گزارش تسنیم، وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متأسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی‌ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

این در حالی است که به نظر می رسد دلیل منع ورود زنان به ورزشگاه بخاطر حاشیه های اخیر در بازی استقلال و آلومینیوم بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • صلح با تحقق عدالت در حق فلسطینیان محقق می‌شود
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد