Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدرپور بابیان اینکه مسجد سنگر دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است گفت: در مراسمی با حضور سایر ارکان مسجد امام رضا (ع) از اعضای کانون بینات روستای معموره به منظور برگزاری گسترده برنامه های دهه فجر تجلیل شد.

«مرضیه حیدرپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: بابیان اینکه مسجد سنگر دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است گفت: در مراسمی با حضور سایر ارکان مسجد امام رضا (ع) از اعضای کانون بینات روستای معموره به منظور برگزاری گسترده برنامه های دهه فجر تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بینات مسجد امام رضا (ع) روستای معموره ادامه داد: فعالان این کانون از ابتدای دهه فجر انقلاب اسلامی با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های گسترده در بستر فضای مجازی برگزار کرد.

 

وی ابراز کرد: برنامه های تجمعی کانون فرهنگی هنری بینات مسجد امام رضا (ع) روستای معموره نیز با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد.

 

حیدرپور با اشاره به اهمیت و جایگاه مساجد در دین مبین اسلام و نقش آن در پیروزی و تداوم نظام و انقلاب اسلامی، گفت: هر چه مساجد و فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح مساجد تقویت شود، توطئه های دشمنان در دور کردن نسل جوان از ارزش های اسلامی نیز خنثی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بینات مسجد امام رضا (ع) روستای معموره ادامه داد: احیا نقش واقعی مساجد، تربیت و رشد نیروهای متعهد و انقلابی، توسعه فرهنگ اصیل اسلامی، ایجاد تدابیر راهبردی در مقابله با تهاجم های فرهنگی، شناسایی استعدادهای عرصه دینی با استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری و تقویت مسجد محوری در فعالیت های مختلف از جمله اهداف این کانون است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری بینات روستای معموره دهه فجر انقلاب اسلامی دهه فجر کانون فرهنگی هنری بینات روستای معموره مسجد امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دراین مراسم برنقش روانشناسان و مشاوران درتشخیص آسیبها و مشکلات روابط افراد در زندگی خانوادگی و اجتماع تاکید شد.

روانشناسان می گویند سلامت روحی و روانی که در بسیاری از موارد کم اهمیت جلوه داده می شود مانند سلامت جسمی است که باید درکمترین زمان ممکن درمان شود. در غیر این صورت آسیب های جبران ناپذیری به دنبال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود