Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@20:40:11 GMT

بیانیه جمعیت جوانان متخصص انقلابی

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۵۷۰۷

بیانیه جمعیت جوانان متخصص انقلابی

صدآنلاین: جمعیت جوانان متخصص انقلابی با صدور بیانیه ای تاکید کرد:حال امروز در دهه چهارم عمر انقلاب ، در گام دوم انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، گامی مهم و سرنوشت ساز که در آن نگهبانی و تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی را نسل جدیدی از جوانان بعهده خواهند گرفت و اهمیت آن به جهت تعیین خط مشی های اجرایی و تغییر جدی در سطوح مدیریتی کشور شاید از همه دوران گذشته بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت جوانان متخصص انقلابی با صدور بیانیه ای تاکید کرد:حال امروز در دهه چهارم عمر انقلاب ، در گام دوم انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، گامی مهم و سرنوشت ساز که در آن نگهبانی و تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی را نسل جدیدی از جوانان بعهده خواهند گرفت و اهمیت آن به جهت تعیین خط مشی های اجرایی و تغییر جدی در سطوح مدیریتی کشور شاید از همه دوران گذشته بیشتر بوده است.

دراین بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آماده ایم که آمده ایم
سالهای متمادی از رشد و نمو نهال انقلاب اسلامی که ثمره مجاهدت ها و ایثارگری های قاطبه مردم ،روشنفکران و مبارزان بوده گذشته است .

حقیقت آن است که فراز و نشیب های رخ داده و انحرافات پیش آمده در اداره امور اجرایی کشور که منجر به بحران ناکارآمدی ، شکاف طبقاتی و تبعیض در توزیع منابع و فرصت ها شده است ناشی از مدیریت جناحی و سیاست زده و بدون دانش و در نظر گرفتن خواست و رضایتمندی مردم بوده است.

حال امروز در دهه چهارم عمر انقلاب ، در گام دوم انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، گامی مهم و سرنوشت ساز که در آن نگهبانی و تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی را نسل جدیدی از جوانان بعهده خواهند گرفت و اهمیت آن به جهت تعیین خط مشی های اجرایی و تغییر جدی در سطوح مدیریتی کشور شاید از همه دوران گذشته بیشتر بوده است.

حال ما جوانان متخصص انقلابی که عموما متولدین نسل انقلاب بوده و در فضای انقلابی اوایل انقلاب رشد و نمو کرده ایم ، امروز پس از کسب دانش ، تخصص و تجربه اندوزی در فراز و نشیب های ادوار مدیریت اجرایی کشور، با تکیه بر فرهنگ و تمدن ملی و اسلامی مان و با چشم انداز آینده ایرانی مقتدر ، آمده ایم تا خود را در معرض محک انتخاب ملت آگاه و هوشیار ایران سربلند قرار دهیم در این مقطع زمانی تصمیم به نقش آفرینی با تکیه بر گفتمان کارآمدی در ساختار مدیریتی میهن عزیزمان داریم .

مردم عزیز و میهن دوست ایران؛ فرزندان شما در طول تاریخ جان خود را برای سربلندی دین و میهن فدا کردند و امروز فرزندان آن جان های عاشق ، وارد میدان تلاش برای آبادانی ایران سربلند شده و از خدای متعال و ائمه معصومین عنایت و عاقبت به خیری و از ملت شریف ایران چشم همراهی و حمایت داریم تا بتوانیم با تکیه بر دانش ، تخصص و نیروی جوانی الگوی انقلابی توسعه و رشد کشور را باز آفرینی کنیم .

گفتنی است اعضای این جمعیت از خانواده های ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی و تحصیل کرده دانشگاهی وحوزوی با سوابق حضور در خدمات کشوری و مدیریت شهری می باشند.

لینک کوتاه: asriran.com/003EOh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جوانان متخصص انقلابی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «سید ابوالفضل حسینی» در خطبه های نماز جمعه امروز مصلای شهدای خوشنام شهر آق قلا، اظهار کرد: یکی از مؤلفه های قدرت یک کشور نیروی انسانی جوان، پر انرژی و اثرگذار است، کاهش جمعیت جوان، باعث کاهش نیروی مولد و خلاق جامعه است و برای جوانی جمعیت باید برنامه ریزی کرد.
 
به گفته وی؛ یکی از متغیرهایی که در بهداشت روانی می تواند نقش سازنده و مؤثر داشته باشد رفتارهای مذهبی از جمله کارکردهای مذهب در بهداشت روانی و پروراندن رویکردی پیشگیرانه نسبت به آسیب ها است.
 
امام جمعه اهل تشیع شهر آق قلا با عنوان اینکه شهید مطهری، نه یک فرد؛ بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار می ‌توانست و می ‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد و امام راحل عظیم‌ الشأن (ره) و رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ ترین‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌ اند.
 
وی افزود: معلمان قشر بسیار زحمتکش و شریفی هستند؛ اما باید توجه داشته باشیم که معلمی فقط به تدریس مباحث تخصصی در مقاطع مختلف تحصیلی نیست؛ بلکه معلم علاوه بر آموزش دروس تخصصی باید در ارتقای سلامت روحی و روانی متعلّمین خود یعنی جامعه تلاش کند چرا که معلمی در حقیقت شغل انبیا است.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: معظم له درباره تأمین امنیت شغلی و معیشتی این قشر زحمتکش جامعه تأکید زیادی کردند.
 
وی ادمه داد: در تمام مصاحبه‌ها و سخنرانی ها، مهم‌ترین بحثی که بر آن تأکید می‌شود، امنیت شغلی نیروی کار است و کارگران با بحث امنیت شغلی دست و پنجه نرم می‌ کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد