Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد به ایرنا ، محمدعلی طالبی در آیین بهره برداری از سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد و خانه دارت این شهر که به همت شهرداری بازسازی و بهسازی شد، افزود: توجه ویژه مدیران شهری و دولتی بر برندسازی برای یزد، فرصت و زمینه های زیادی را برای آبادانی و توسعه شهر و استان فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شهرجهانی، افتخارهای زیادی را در دولت های یازدهم و دوازدهم به دست آورد، اظهارکرد: برندهایی که یزد کسب کرد، می تواند چراغ راه و روشن کننده مسیر برای تداوم هویت این شهر تاریخی و میراث جهانی باشد.

استاندار یزد با اشاره به اینکه دولت با بحران های بی سابقه و زیادی مواجه است، گفت: با وجود همه این موانع، اگر کارنامه این دولت با ادوار گذشته مقایسه شود، اقدامات زیادی در راستای توسعه شهر انجام شد که نمونه آن بهره برداری از طرح های کوچک و  «اَبر» پروژه هاست.

طالبی ادامه داد:مهم ترین شاخص فعالیت های این دوره شورای شهر و شهرداری یزد، توجه به تمامی ابعاد شهری به ویژه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

 استاندار یزد گفت: همزمان با دهه فجر( ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه جاری) ۸۱۵ طرح عمرانی، تولیدی ، آموزشی ، راهسازی و گازرسانی با ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری در استان به بهره داری رسید که اعتبار این طرح ها نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی دارد.

 محمدعلی طالبی  افزود: همچنین در این ایام عملیات اجرایی ۳۴ طرح مختلف با پیش بینی ۱۸۳ میلیارد تومان بودجه در ۱۰ شهرستان آغاز شد و با توجه به تمرکز دولت به تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی و به نتیجه رساندن طرح ها و پروژه های آغاز شده در سال های اخیر، به نظر می رسد این موضوع سال ویژه ای برای یزدی باشد، زیرا در هیچ مقطعی در دولت های گذشته، چنین طرح هایی در ماه های پایانی دولت در یک استان به بهره برداری نرسید.

اولویت ورزش در محله های یزد

همچنین شهردار یزد با اشاره به اینکه ورزش های درون محله ای و همگانی یکی از اولویت های شهرداری مرکز استان است، گفت: سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد، یکی از طرح های ورزشی شهرداری است که با ۵.۵میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

جمال الدین عزیزی از انتخاب شهر یزد به عنوان نمونه آزمایشی(پایلوت) شهر فعال یاد کرد و ادامه داد: امید می رود با این اقدام بتوان گامی موثر برای ایجاد نشاط اجتماعی برداشته و تحول و تحرکی محسوس در شهر یزد ایجاد شود.

بهره برداری از یکی از بهترین خانه‌های دارت 

همچنین رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه سالن شهید عاقلی نژاد به مکانی مخروبه تبدیل شد، گفت: مرمت این بنا، از اواسط سال ۹۷ و با تخصیص بودجه از سوی این سازمان آغاز شد.

عباس ملازینلی افزود: این سالن در ادامه با همکاری معاونت برنامه ریزی و نیروی انسانی و معاونت امور زیربنایی شهردای بازسازی اساسی شد و به مرحله بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: این مکان که یکی از بهترین خانه های دارت در آن تجهیز شد، برای استفاده کارکنان شهرداری یزد آماده است.

همچنین عصر دیروز( پنجشنبه) ۱۵۰ طرح عمرانی با ۲۸۰ میلیارد تومان با حضور استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان محلی در شهر یزد به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها یزد محمدعلی طالبی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دهه فجر شهرداری یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد محمدعلی طالبی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور یزد محمدعلی طالبی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دهه فجر شهرداری یزد اخبار کنکور شهرداری یزد بهره برداری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم

معاون عمرانی استانداری قم گفت: معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است.سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی متقیان ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در کنار تمام تحریم‌های جهانی، ولایت و مردم سبب شده‌اند که بیش از 45 سال این کشور پایدار باشد.

وی با اشاره به اینکه هر جا مردم در صحنه بودند، جمهوری اسلامی به پیروزی رسیده است، افزود: نماد مردم و تبلور مردم در قانون اساسی شوراها هستند و شهرداران نیز نماد شوراها هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه مؤمنین کارهای خود را با مشورت انجام می‌دهند، عنوان کرد: نماد مشورت در جامعه اسلامی شوراها هستند که باید از این ظرفیت در پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تشکیل شوراها سبب تحکیم پایه و قدرت جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: پایه و محور نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و هرچقدر مردم در صحنه باشند، تاب‌آوری نظام افزایش پیدا خواهد کرد.

متقیان با بیان اینکه شوراهای اسلامی نقطه مقابل نظام‌های استبدادی هستند، تصریح کرد: نظام اجتماعی کشورهایی که همچنان پادشاهی است هنوز به سمت مردم نرفته است.

وی حل مشکلات مردم در شوراها را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: مردم هر بخش، روستا و شهر بهتر از هر مدیری نسبت به مشکلات آگاهی دارند و استفاده از این ظرفیت در مدیریت آن منطقه بسیار مؤثر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه اگر شوراهای شهری الگو باشند شوراهای دولتی نیز از آن‌ها پیروی خواهند کرد، گفت: هر زمانی که شوراها همدل باشند، اقدامات پیش رفته است.

وی با اشاره به اینکه وضع عوارض سنگین مشارکت مردم در ساخت‌وساز را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: این اتفاق همچنین سبب افزایش تخلفات ساخت‌وساز می‌شود.

متقیان با بیان اینکه معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است، اظهار داشت: سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار