Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عفت شریعتی کوهبنانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، امروز در جمع نمازگزاران جمعه کوهبنان گفت: چهل و دو سال از نظام ولایی می گذرد و بنیانگذار کبیر انقلاب با پشتوانه شهیدان دست رد به سینه دشمنان زدند.

او افزود: در انقلابی که رهبری سکاندار و سردار دل‌ها طلایه دار آن است، امروز ایران اسلامی با مردمان سلحشورش حرف اول را در جهان اسلام و جامعه بشری می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی کوهبنانی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس، برگ زرینی بر افتخارات کشور و انقلاب ولایی است در حالی که سپاه پاسداران طلایه دار آن و بسیج طلایه دار کمک به محرومان و مستضعفان است.

او گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانه گام دوم، مطالب بسیار ارزشمندی از جمله توجه به قشر جوان را بیان کرده اند و جامعه جوان امید ملت ایران اسلامی هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی  بیان داشت: در آستانه‌ ماه آقا امیرالمومنین (ع) هستیم در حالی که حضرت خطاب به جوانان فرمودند‌: ای گروه جوانان، آبروی خودتان را با ادب حفظ کنید؛ چرا که ادب آداب زندگی است.

او افزود: آداب زندگی برای سعادت دو سرا  است؛ بنابراین امروز، عرصه فعالیت و تلاش جوانان است که بر مبنای آداب اسلامی باید تحول را در جامعه اسلامی فراهم‌کند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با استناد به کلام مولای متقیان که فرمودند: ای گروه جوانان، ایمان خودتان را با علم و دانش تقویت کنید، افزود: در زمان ما با  وجود فتنه گری‌های استکبار جامعه جهانی، جوانان باید مسیر تکامل را در عرصه‌های مختلف با پشتیبانی علم تقویت کنند.

او ادامه داد: مقام عظمای ولایت در بیانیه گام دوم به نکته تحقق تمدن نوین جهان اسلام تاکید دارد که سرکوبی معاندان را براساس آیات قرآن کریم و گسترش جهانی عدالت گستر را شاهد خواهیم بود.

شریعتی کوهبنانی بیان کرد: ما باید در سرزمین انقلابی زیر پرچم ولایت و رهبری برای ظهور حضور حضرت ولی عصر (عج) نقش تعیین کننده‌ای داشته باشیم.

او گفت: کوهبنان از دیر باز پشتوانه‌های فرهنگی و مذهبی دارد و  می تواند با بالفعل رساندن ظرفیت‌های نهفته‌ای که در دل خود جای داده است، در عرصه اقتصادی هم نقش مهمی  ایفا کند. 

نماینده مردم کوهبنان‌ با اشاره به  اینکه در شهرستان نیاز به همدلی ها است، بیان کرد: امروز شبکه‌های مجازی اعلام موجودیت کرده اند؛ بنابراین  با برنامه ریزی باید شبکه‌ها را به سمت و سوی تنویر افکار عمومی پیش ببریم؛ پس جوانان در ایجاد شبکه‌های مجازی سالم اقدام‌کنند.

او تاکید کرد: کوهبنان منطفه صنعتی است که معادن کوهبنان در اقتصاد استان و کشور خصوصا جهش تولید موثر هستند که با مدیریت بهینه صنعتی شدن منطقه امکان پذیر است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان تاکید کرد: برای اینکه نمایندگان مجلس کمیت‌ها و کیفیت‌های منطقه را ببینند از نائب رئیس اول مجلس  برای حضور در استان و شهرستان کوهبنان و بازدید از مجموعه‌های ذغال سنگ اقدام کردیم.

او بیان داشت: مساله معادن سرب و روی کوهبنان در آغاز مجلس یازدهم مورد توجه قرار گرفت و بار‌ها با مسئولان مرتبط جلساتی داشتیم؛ بنابراین معدن سرب و روی کوهبنان به راور داده نشده است و با جلسات مکرر مقدمات مزایده انجام شده و خط تولید کارخانه سرب و روی راور ربطی به کارخانه کوهبنان ندارد.

 شریعتی کوهبنانی تصریح کرد: مقرر شده محصولات معادن سرب و روی در کوهبنان فرآوری شوند که امیدواریم با حضور سرمایه گذاران فهیم و با اخلاص کار‌ها انجام شود.

او گفت: جاده ارتباطی شهرستان کوهبنان حادثه خیز است؛ زیرا ماشین‌های سنگین در جاده ارتباطی فعلی رفت و آمد می‌کنند ؛ بنابراین  احداث جاده جدید کوهبنان به زرند در حال انجام است.

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی گفت:  انتقال آب خلیج فارس را  به مسئولان مربوطه پیشنهاد دادم  و امیدوارم این مهم به مناطق شمالی استان کرمان هم برسد.

او ضمن قدردانی از مسئولان بهداشت و درمان کوهبنان، افزود: در زمان بیماری کرونا باید تلاش کنیم تا امکانات پزشکی افزایش و تقویت پیدا کنند که تاکنون چندین دستگاه برای بیمارستان کوهبنان تامین شده؛ اما جا دارد مسئولان اجرایی پیشنهاد‌های لازم را بدهند تا بنده پیگیری کنم. 

شریعتی کوهبنانی بیان کرد: به منظور بخشودگی وام‌های زلزله هم‌پیگیری‌هایی صورت گرفته؛ اما جا دارد که فرماندار و امام جمعه شهرستان هم‌ پیشنهاداتی ارائه کنند.

او بیان  کرد: به منظور گازرسانی و آب  رسانی منطقه کوهبنان هم‌ پیشنهاداتی ارائه شده که با وحدت و همدلی کارهای خوبی انجام خواهد شد.

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ما باید تلاش کنیم در معرفی مفاخر به مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس معادن کشور مجلس شورای اسلامی نماینده مردم سرب و روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود

سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مازندران، گفت: آزمون دانشگاه فرهنگیان، سال آینده در دفترچه و تاریخی مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب معلمان با استعداد معلمی است، گفت: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار نفر است.

او با اشاره به اینکه آزمون دانشگاه فرهنگیان، امسال همزمان با آزمون سراسری و با ارائه دفترچه سوالات مجزا برگزار شد افزود:از پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه و تست‌های شخصیتی و روان سنجی نیز به عمل می‌آید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استقبال داوطلبان از آزمون دانشگاه فرهنگیان را چشمگیر دانست و گفت: به همین منظور از سال آینده آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود