Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات دولت درباره "اقدامات مشکوک و ضد منافع کشور در روز گرامیداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی" بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرد:

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران درباره اقدامات مشکوک و ضد منافع کشور که در روز گرامیداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با اهانت علیه رئیس محترم جمهور و منتخب ملت و با هدف تضعیف اقتدار ملی در مسیر مقابله با تحریم های همه جانبه صورت گرفته موارد ذیل را به اطلاع مردم شریف ایران می رساند:

۱- ایران ما در چهل و دومین یادمان پیروزی بزرگ بهمن ۵۷، در آستانه‌ی فتح و پیروزی دیگری است؛ پیروزی سترگی که سودای فروپاشی و تسلیم ایران را ناکام گذاشت و «استقلال» و «تاب‌آوری» وطن را به رخ کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت جمهوری اسلامی ایران عمیقاً باور دارد که بدون ایستادگی شهروندان با تمام رنج‌ها و تلخی‌های ناگزیر این سه سال جنگ تحمیلی اقصادی، سرافرازی در آزمون دوباره‌ی استقلال، حتی برای یک لحظه ممکن نمی‌شد و به همین سبب، دولت دوازدهم به احترام شهروندانی که قهرمانان راستین این شکست‌ناپذیری‌اند، سر فرود می‌آورد و در برابر فداکاری و روح بلند این ملت دلاور، تعظیم می‌کند.

۲- انکار خصم در این سه سال و تطهیر مستمر تحریم‌کنندگان در سال‌های جنگ اقتصادی، ننگی پاک ناشدنی است. اگر قرار بر این است که با فحاشی از تریبون‌ها و مجال دادن آشکار به هتاکان، صورت مسأله برای منافع زودگذر و تبلیغات چندماهه تغییر کند؛ اگر قرار است، دولت دوران جنگ، ناکارآمد قلمداد شود و بانیان ضدایرانی فشار و تحریم، تطهیر شوند؛ دولت دوازدهم هم با قاطعیت اعلام می‌کند که اجازه نخواهد داد روایت‌های مجعول و فرصت‌طلبی‌های مبتنی بر دروغ، قضاوت عمومی را متاثر سازد. نمی‌توان اجازه داد جای قربانی و جلاد عوض شود. دولت در این دوران سخت شرایط بسیار دشواری داشته چراکه با تعهد به منافع ملی، فرصت روایت تحریم را از خود دریغ کرده و ناچار در غوغای کارگزاران تحریم و هیاهوی کاسبان سیاسی و اقتصادی‌اش، سکوت کرده است اما همه می‌دانند که هر صبری، پایانی دارد. دولت انتخاب کرد که خود در ایام جنگ اقتصادی، صبورانه سکوت کند اما اجازه نمی‌دهد که «حقیقت» قربانی شود.

۳- هیأت دولت نسبت به ایجاد چندپارگی و نفرت‌پراکنی در زمانی که کشور نیازمند انسجام برای تامین منافع ملت ایران است، قاطعانه هشدار می‌دهد و اعلام می‌دارد که تقدم منافع جناحی بر منافع ملی در بزنگاه کنونی، دستاوردهای صبر راهبردی ایران را در خطر قرار می‎دهد. هیأت دولت، رویداد نفرت‌برانگیر هتاکی به رییس‌جمهور را نقض مکرر توصیه‌های مقام معظم رهبری و سرپیچی از قانون و حرکتی به نفع بیگانه می‌داند و پیگیری اتفاقات اخیر را تلاشی برای اعاده حق، نه فقط برای دولت که برای نظام و ملت تلقی می‌کند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: هیئت دولت هیات دولت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی: توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی