Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان با اشاره به آزاد شدن صادرات پیاز، گفت: در حال حاضر صادرات پیاز جنوب کرمان با ارائه‌ی بسته‌ی تشویقی برای صادرکننده‌ها، در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید برخوری با بیان این‌که تصمیم صادرات پیاز در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از بخش کشاورزی انجام شده است، بیان کرد: «بسته‌ی تشویقی صادراتی توسط دولت تدبیر و امید برای صادرات محصول پیاز تخصیص داده شد و دولت به ازای صادرات هر کیلو پیاز ۵۰۰ تومان تحت عنوان بسته‌ی تشویقی به صادرکننده پرداخت می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قیمت فعلی پیاز در بازار، گفت: «با توجه به کیفیت نوع پیاز، قیمت این محصول در محل مزرعه تا دو هزار و ۴۰۰ تومان و بیشتر نیز به فروش می‌رسد».

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گران‌ترین نوع این محصول را پیاز سفید از نوع مینِروا اعلام کرد و افزود: «بیشترین میزان پیاز منطقه‌ی جنوب کرمان از نوع سفید است».

وی مجموع پیاز طرح نخست و دوم منطقه‌ی جنوب کرمان را ۱۳ هزار و ۵۰۰ هکتار برشمرد و اظهار کرد: «پیش‌بینی می‌شود بیش از ۶۰۰ هزار تن پیاز در این نوبت‌ها برداشت شود».

برخوری با بیان این‌که برداشت پیاز طرح نخست در منطقه‌ی جنوب کرمان از ۲۰ آبان‌ماه سال جاری آغاز شده است، گفت: «برداشت پیاز طرح دوم هم تا اواخر اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه دارد».

وی از برداشت بیش از ۴۰ درصد پیاز طرح اول جنوب استان کرمان خبر داد و میزان سطح زیر کشت پیاز طرح نخست را ۹ هزار و ۵۰۰ هکتار و طرح دوم را چهار هزار و ۵۰۰ هکتار اعلام کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صادرات پیاز بسته های تشویقی برای صادرکنندگان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ی جنوب کرمان صادرات پیاز ی تشویقی پیاز طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است.

کد خبر 6096767 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • بسته تشویقی شهرسازانه ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان
  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد