Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کرمی گفت: با جلب کمک های مومنانه خیرین هم زمان با ولادت امام محمد باقر (ع) طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شد.

«محمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با جلب کمک های مومنانه خیرین هم زمان با ولادت امام محمد باقر (ع) طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شد.


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج افزود: در این طرح ۲ راس گوسفند نذری قربانی شده و گوشت های قربانی پس از بسته بندی در بین ۳۰ خانوار نیازمند با اولویت ایتام توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی بیان کرد: یکی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری در حوزه فعالیت های اجتماعی، کمک به نیازمندان است و در همین راستا به همت بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج خانواده های نیازمند شناسایی شده اند که در طول سال با کمک خیرین به آنها خدمات مختلفی ارائه می شود.


کرمی ادامه داد: این خدمات شامل توزیع بسته های معیشتی، آرد و گوشت بوده و همچنین در بحث ساخت سرویس بهداشتی نیازمندان فعالیت داریم.


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج با اشاره به سایر فعالیت های کانون در حوزه مذهبی و فرهنگی، ابراز کرد: یکی از برنامه های کانون، برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم  در رشته های روخوانی، روانخوانی و حفظ و نیز دوره های آموزش احکام در حال برگزاری است.


وی اضافه کرد: این کلاس های آموزشی با هدف ترویج معارف قرآن کریم و آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با احکام و پاسخ گویی به سوالات دینی آنها برگزار می‌شود.



کرمی اظهار کرد: برگزاری دوره های سبک زندگی و سیره اهل بیت (ع) یکی دیگر از برنامه های کانون است که در راستای با هدف ترویج معارف اهل بیت (ع) در بین قشر نوجوان و جوان در حال برگزاری است.


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج یادآور شد: از آغاز طرح ملی سه شنبه های تکریم تاکنون سعی کرده ایم از نخبگان، فعالان مسجدی و خانواده های معظم شهدا تجلیل کنیم و در یکی از سه شنبه های تکریم به دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رفته و با اهدا قاب عکس شهید حاج قاسم سلیمانی از ایشان تحلیل کردیم.


وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم زمینه جذب نوجوانان و جوانان را به فعالیت های مسجد محور کانون را فراهم کنیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع گوشت قربانی ولادت امام محمد باقر ع گوشت قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعباس حقیقی‌نیک با اعلام این خبر گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) خاطرنشان کرد: شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه نیز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت ساعت ۹ صبح، در قالب دسته‌ جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت و در ساعت ۱۱ در شبستان امام خمینی (ره) به سوگواری می‌پردازند که سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.

وی در پایان گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

کد خبر 6093989

دیگر خبرها

  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر