Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان برابر پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ‌ برتر، اظهار داشت: با تمام احترام که برای تیم‌های دیگر قائل هستیم، پرسپولیس با اختلاف بهترین تیم چند سال اخیر فوتبال ما بوده است و بازی سختی با این تیم داریم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ما نشان داده قابل احترام است و با بازیکنان جوانمان امیدواریم فصل خوبی را برای پیکان رقم بزنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: پرسپولیس در همه مسابقاتش برای ۳ امتیاز بازی می‌کند اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و خیلی امیدوار هستیم دست پر از زمین خارج شویم. خیلی خوب تمرین و برنامه ریزی کردیم و امیدوارم با ارائه بازی خوب نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به درخشش سیدجلال حسینی در گلزنی برای پرسپولیس چه برنامه‌ای برای مهار این بازیکن دارد؟ گفت: سیدجلال در ۲ بازی اخیر گلزنی کرده اما تمام نفرات پرسپولیس مهم و قابل احترام هستند و برای آنها برنامه داریم. حریف در ضربات آزاد خطرناک است. فردا همه چیز مشخص می‌شود و امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

پاشایی در مورد مثبت شدن تست کرونای محمد نوری تصریح کرد: تست کرونای محمد نوری مثبت شده است اما حال عمومی او خوب است و برای عدم سرایت او در خانه قرنطینه است.

وی در رابطه با اینکه تعدادی از بازیکنان پیکان مورد توجه تیم‌های دیگر قرار گرفتند، گفت: آنقدر دچار کمبود بازیکن هستیم که فکر نمی‌کنم تارتار اجازه جدایی بازیکنی را بدهد. باید تقویت شویم، چراکه در نیم فصل دوم مسابقات سختی داریم.

مربی پیکان ادامه داد: شرایط جدول، کیفیت لیگ امسال را نشان می‌دهد. امسال هیچ تیمی از پشتوانه هوادار برخوردار نیست.  از طرفی به غیر از یکی دو تیم کیفیت سایر تیم‌ها برابر است و یک برد می‌تواند چندین پله جایگاه یک تیم را ارتقا دهد.

وی در ادامه در رابطه با بازیکنان غایب پیکان برابر پرسپولیس اضافه کرد: محمد نوری را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداریم. محمد ابراهیمی مصدوم است و سامان فلاح را هم به خاطر محرومیت نخواهیم داشت.

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان به خاطر درگذشت مادر همسرش در این نشست غایب بود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان پرسپولیس باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان پرسپولیس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در فصل جاری بیشتر از تمام فصول حضورش در پی اس جی تعویض شده و تعداد دقایق حضور او در زمین نیز کمتر از حد انتظار بوده است. همه اینها بعد از فوریه و اعلام تصمیم جدایی‌اش به کادر فنی بود.

امباپه با تصمیم لوئیس انریکه در برخی بازی‌‌های لیگ از ابتدا به میدان نرفته و در بازی‌هایی که فیکس بوده نیز بعضا تعویض شده است. البته همه اینها باعث حواشی‌ای نیز شد ولی مربی اسپانیایی به خوبی فضای تیمش را مدیریت کرد.

امانوئل پتی از انریکه ستایش کرد و گفت: «لوئیس انریکه تنها مربی پاری سن ژرمن در دوران مالکیت قطر است که جرات و شهامت انجام کاری که می‌خواهد را داشته است. انریکه امباپه را به خوبی کنترل کرده و او را سر جای خودش نشانده است. امباپه می‌گوید، من در پست خودم بازی نمی‌کنم، می‌خواهم اینجا بازی کنم نه جای دیگری و چنین حرف‌های بیهوده‌ای ولی انریکه توجهی نکرده است. امباپه باید خودخواهی خود را کنار بگذارد و با ایده‌های مربی سازگار باشد. انریکه این را به امباپه نشان داد.»

دیگر خبرها

  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان