Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان کشف 4420 کیلو انواع مواد مخدر و 350 هزار لیتر سوخت قاچاق را از جمله شاخص ترین دستاوردهای رزمایش "فجر فاطمی" در مناطق جنوب و شرق استان اعلام کرد.

سردار"عبدالرضا ناظری" در تشریح نتایج رزمایش اخیر پلیس استان کرمان تحت عنوان "فجر فاطمی" اظهار کرد: پلیس در طول سال طرح های متعدد ارتقاء امنیت اجتماعی را به صورت پنهان و آشکار برنامه ریزی و اجرا می کند که سرآمد این طرح ها در ایام پایانی سال با پیگیری پرونده های به نتیجه نرسیده، شناسایی و دستگیری متهمان تحت تعقیب و برخورد با مخلان نظم و امنیت در قالب یک یا چند رزمایش و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به اجرا در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین رابطه طرح امسال ارتقاء امنیت اجتماعی به میمنت همزمانی با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و ایام دهه فجر به نام رزمایش"فجر فاطمی"مزین و طی یک هفته با محوریت مناطق جنوب و شرق استان اجرا شد و همزمان با اجرای آن در این مناطق، با اهداف مشخص در سایر شهرستان های شمال و غرب استان نیز به اجرا در آمد.

ناظری با اشاره به اینکه که آئین اختتامیه این رزمایش با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور همراه بود، بیان کرد: بحمدالله  دستاوردهای شاخصی از جمله کشف 4420 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 350 هزار لیتر سوخت قاچاق رقم خورد و 147 قاچاقچی و افراد مرتبط با باندهای قاچاق مواد افیونی دستگیر شدند.

وی با اشاره به پاکسازی 374 نقطه شهری و 330 نقطه روستائی ادامه داد: طی این رزمایش پنج باند گروگان گیری، چهار باند قاچاق مواد مخدر و 41 باند سرقت منهدم، 389 سارق دستگیر و 203 دستگاه خودروی تحت تعقیب توقیف شدند که این دستگیری ها، کشف در مجموع 925 فقره انواع سرقت ها همراه با دستگیری 15 سارق مسلح و بیش از 30 اراذل و اوباش را به دنبال داشت و باعث ابراز خرسندی مالباختگان و دیگر شهروندان شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توقیف 107 دستگاه خودروی حمل سوخت قاچاق از انواع سواری، وانت، اتوبوس و تانکر سوخت رسان تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه حامل سوخت غیرمجاز به ویژه خودروهای سواری و وانت در معابر دورن و برون شهری جنوب و شرق استان یکی از موارد بسیار خطرآفرین است که برخورد با اینگونه موارد همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و طی این رزمایش نیز شمار زیادی از این خودروها توقیف شدند.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری 1033 متهم تهت تعقیب و همچنین جمع آوری شمار زیادی معتاد متجاهر بیان کرد: در حوزه برخورد با جرائم فضای مجازی نیز به 121 پرونده رسیدگی و 55 متهم مرتبط با جرائم این فضا دستگیر شدند.

ناظری تصریح کرد: همچنین در حوزه امور ترافیکی نیز رانندگان بیش از 13 هزار خودرو به سبب انجام رفتارهای خطرساز اعمال قانون و 203 خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شدند که امیدواریم نتایج حاصل از این اقدامات در نظم و امنیت ایام پایانی سال و نوروز1400 خود را نشان بدهد و البته شاهد مشارکت حداکثری عموم شهروندان با خادمان نظم و امنیت نیز باشیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رزمایش سوخت قاچاق فجر فاطمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین ملکشاهی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: باهدف مبارزه با قاچاق سوخت، از پارسال تاکنون ۴ محموله گازوئیل قاچاق به میزان ۳۳ هزار لیتر در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

ملکشاهی ادامه داد: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و ۲ نفر سرنشین آن را بازداشت کردند و با قرار متناسب روانه زندان شدند.

بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز خوزستان به واسطه داشتن مرز‌های آبی و خاکی یکی از گذرگاه‌های قاچاق سوخت به ویژه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد