Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک قزوین به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی‌شود و به زمان دیگری موکول خواهد شد. - اخبار استانها -

عزیزالله افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره سرنوشت برگزاری نمایشگاه‌ صنایع کوچک استان که هر ساله بعد از دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان قزوین به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی‌شود و به زمان دیگری موکول خواهد شد که امیدواریم این زمان اسفندماه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با وجود اینکه شرکت‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی زیادی از مدت‌ها پیش برای برگزاری این نمایشگاه آماده‌ شده‌اند، اما بازگشت دوباره بحران شیوع و همه‌گیری کرونا و همچنین ورود کرونای انگلیسی باعث شده که به دستور رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا برپایی این نمایشگاه و باقی نمایشگاه موجود در بهمن‌ماه لغو شوند.

افضلی ادامه داد: با توجه به زرد شدن رنگ کرونایی استان از این به بعد اصناف گروه 4 طبق مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا اجازه فعالیت را نخواهند داشت و بقیه اصناف هم باید تا قبل از ساعت 8.5 شب به کار خود خاتمه دهند و اگر مغازه یا دکان و یا فروشگاهی ساعت 9 شب باز باشد، توسط بازرسان سازمان صمت جریمه خواهد شد.

وی یادآور شد: تا امروز همکاری کسبه در طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی مناسب بوده؛ اما انتظار داریم که در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم شاهد نظارت بیشتری از سوی اتاق اصناف باشیم.

رنگ کرونایی شهرستان آبیک و البرز در استان قزوین هم زرد شدتازه‌ترین وضعیت کووید19 در استان قزوین| نیمی از شهرهای استان زرد شد + جدولتبدیل وضعیت آبیِ تبریز به زردِ کرونایی/در صورت تداوم وضعیت زرد تبریز محدودیت‌ها آغاز می‌شود

اعمال سخت‌گیری‌های 2 هفته‌ای در مورد مشاغل گروه 3 و 4

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط کلیه اصناف و کسبه استان گفت: هیچ یک از کسبه بدون داشتن کد کیوآر کد حق فعالیت ندارند و در این صورت با تشکیل پرونده تخلف و پلمب واحد صنفی روبه‌رو خواهند شد.

افضلی افزود: فعلاً تا 2 هفته آینده سخت‌گیری‌های زیادی در مورد فعالیت مشاغل گروه‌های 3 و 4 اعمال می‌شود تا شاهد شیوع کرونا از مجرای فعالیت‌های صنفی و بازار نباشیم و این بار همه حواس خود را جمع کرده‌ایم که مشاغل به محل تجمع و خرید جمعی افراد و در نهایت شیوع کرونا مبدل نشوند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین استان قزوین شیوع کرونا صنایع کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین روز ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر میباشد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075790 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اولین روز ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا