Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به افتتاح مرکز فیزیوتراپی هلال احمر شهرستان بروجرد گفت: این مرکز فیزیوتراپی با زیربنای ۲۵۰ متر مربع و با مبلغ ۲ میلیارد تومان راه‌اندازی شد. - اخبار استانها -

فرید مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بروجرد با اشاره به افتتاح مرکز فیزیوتراپی هلال‌احمر شهرستان بروجرد اظهار داشت: خدا را شاکریم که توانستیم به اتفاق مدیرکل هلال احمر لرستان، نمایندگان مردم بروجرد و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در آیین افتتاح مرکز فیزیوتراپی وابسته به جمعیت هلال احمر بروجرد شرکت کنیم و امیدواریم که به زودی شاهد تجهیز و توسعه این مرکز و مرکز جامع توانبخشی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف ما خدمات رسانی در راستای کمک‌های بشر دوستانه به توان خواهان، مدد جویان و نیازمندان این عرصه در شهرستان بروجرد است‌ و در این سفر بازدیدی هم از  محل استقرار مرکز درمانی داشتیم که طرح این برنامه توسط نمایندگان شهرستان بروجرد پیگیری شده است، طرح نهایی باید از استان ارسال شود تا کارشناسی و تامین منابع شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر کشور عنوان کرد: تلاش ما و دیگر مسئولان خدمت به قشر محروم و ضعیف است، در بحث اجرای طرح مرکز درمانی چه برای توسعه و تکمیل مرکز فیزیوتراپی و توانبخشی و چه برای ایجاد درمانگاه در این مرکز با معاونت درمانی کشور رایزنی شده و موافقت خود را اعلام کرده‌ایم.

445پروژه بهداشتی و درمانی در مازندران بهره‌برداری شدنماینده مردم دشتستان: تمرکززدایی و توسعه عدالت در عرصه درمان ایجاد شود2500 بیمار از خدمات تنها مرکز پرتو درمانی سیستان و بلوچستان بهره‌مند شدند

وی خاطر نشان کرد: این مرکز فیزیوتراپی با زیربنای 250 متر مربع و با مبلغ 2 میلیارد تومان راه‌اندازی شد و امید داریم که منشاء خیر و برکت برای مردم این شهرستان باشد.

مرادیان تاکید کرد: اگر این مرکز توانبخشی توسعه و تجهیز شده  و به یک مرکز جامع درمانی و خدماتی تبدیل شود و طرح درمانگاه هلال احمر نیز راه‌اندازی شود قشر ضعیف و مردم محرومی که توان استفاده از امکانات مراکز درمانی و خدماتی را به خاطر هزینه‌های بالا ندارند می‌توانند با آرامش خاطر از خدمات این مرکز استفاده کنند.

انتهای پیام/642/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز فیزیوتراپی شهرستان بروجرد هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که هلال‌احمر استان کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، بابک محمودی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت در اولین جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه که با حضور محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد به زیرساخت‌های خوب کرمانشاه در بحث امداد و نجات اشاره کرد.

وی از نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که که هلال احمر استان کرمانشاه به مرکز منطقه غرب کشور تبدیل شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور اظهار کرد: اگر کرمانشاه هاب منطقه برای مدیریت بحران شود با توجه به زیرساخت‌هایی که دارد می‌تواند به صورت تخصصی استان‌های ایلام، همدان و کردستان را پوشش دهد.

محمودی اضافه کرد: چنانچه این درخواست مصوب شود سه تا چهار فروند بالگرد دائمی مستقر می‌شود تا پشتیبانی را در حداقل زمان انجام دهد.

وی با اشاره به بحث اربعین و استقبال زائران برای خروج از کشور از طریق مرز رسمی خسروی، تصریح کرد: باید آمادگی امدادرسانی به‌موقع داشته باشیم در این راستا سازماندهی خوبی در کشور صورت گرفته است‌.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور با اشاره به افزایش حوادث کوهستانی کرمانشاه، گفت: باید فضای ایمنی در مکوهستان‌ها با علامت‌گذاری و وجود راهنما صورت بگیرد تا علاوه بر اینکه مردم برای طبیعت‌گردی به سمت کوهستان‌ها ترغیب شوند، ایمنی آن‌ها نیز حفظ شود.

کد خبر 748366

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد