Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:47:26 GMT

خوشحالی شبه آل کثیری ساسان در فولاد آره نا! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۷۳۳۴

ساسان انصاری با گلزنی مقابل شهرخودرو توانایی های خود را بار دیگر اثبات کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تیم فولاد در دقیقه ۲۴ و روی ارسال از سمت چپ توانست گلزنی کند. او در این صحنه جایگیری خوبی در جناح راست داشت و پس از عبور توپ از دو بازیکن، ضربه سر شیرجه را روانه دروازه کرد و خوش شانس بود که این توپ تبدیل به گل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری پس از گل به سمت دوربین ها رفت و دو انگشتش را به سمت سرش گرفت تا این چنین به توانایی هایش اشاره کند. خوشحالی ای که از دور به شادی جنجالی عیسی آل کثیر نیز شبیه بود.

 

ساسان که در هفته های گذشته و به خصوص پس از فرصت سوزی مقابل پرسپولیس تحت فشار قرار داشت، با این گل حالا از زیر فشار خارج شده و باید دید در ادامه لیگ چه خواهد کرد.

 

 

 

 

عکس از مسعود اکبری

 

فولاد خوزستان ساسان انصاری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان ساسان انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • شهاب زاهدی امروز مقابل قهرمان آسیا (عکس)
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد