Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان استقلال پس از شکست مقابل سپاهان به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرشید مظاهری پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: اکنون در شرایطی نیستم درباره این بازی صحبت کنم و نمی‌توانم مصاحبه انجام بدهم و فقط می‌توانم بگویم زودتر خودمان را جمع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دلیل این باخت توضیح داد: نمی‌دانم دنبال چه می‌گردید و چه می‌خواهید، فوتبال است یک روز می‌بریم و یک روز می‌بازیم.  دروزاه‌بان تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا از عملکرد خود در این مسابقه رضایت دارد، افزود: نه تنها من بلکه هیچکدام از بازیکنان استقلال از عملکردشان راضی نیستند. مظاهری درباره اینکه آیا تیم استقلال در نیم‌فصل دوم می‌تواند به روزهای خوب خود بازگردد، گفت: نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.   برهانی: تعویض یزدانی تاکتیکی بود آرش برهانی پس از شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود، سپاهان روی دو ضربه ایستگاهی به گل رسید و متاسفانه نتوانستیم در 45 دقیقه دوم جبران کنیم. انتظار نداشتیم در ضربات ایستگاهی اینطور غافلگیر شویم و نتیجه را واگذار کردیم. وی در مورد اینکه آیا باخت امروز استقلال به خاطر مسائل فنی بود یا مسائل حاشیه‌ایی، گفت: در دو صحنه عدم تمرکز بچه‌ها باعث شد گل بخوریم. در 45 دقیقه دوم رشید مظاهری فقط یک 10 متر را دوید تا توپ را بردارد. باید کاری کنیم که 100درصد تمرکز بچه‌ها روی فوتبال باشد. مسئولین ما تلاش می‌کنند، بچه‌ها هم شرایط استقلال را درک می‌کنند اما انتظار داریم حالا که شرایط تیمی خوب است خیلی بیشتر به ما رسیدگی شود. از های‌وب خواهش می‌کنم امسال به ما کمک کند تا شرایط تیمی ما بهتر شود. مربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا اولویت این تیم مسائل مالی است، عنوان کرد:‌شرایط مالی باعث می‌شود بچه‌های ما تمرکز صددرصد نداشته باشند. می‌دانم که چند نفر آنها شرایط بد مالی دارند. دوست داریم این مشکلات برطرف شوند تا آنها تمرکز کافی را داشته باشند.  برهانی در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط موجود شرایط استقلال را در نیم‌فصل چطور می‌بیند، گفت: در استقلال این فشارها همیشه وجود دارد و طبیعی است اما امیدواریم بعد از چند سال ناکامی امسال به موفقیت برسیم. سال گذشته همین‌ موقع استقلال پنجم بود، امسال در بدترین شرایط سوم هستیم و با صدر هم یکی دو امتیاز بیشتر فاصله نداریم. وی در خصوص تعویض سیاوش یزدانی اظهار داشت: این تعویض تاکتیکی بود.

منبع: دانا

کلیدواژه: بازیکنان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم

سپاهان از روی نقطه پنالتی به گل برتری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

پنالتی که از روی خطای هند مدافع استقلال ملاثانی برای سپاهان گرفته شد را رامین رضائیان به گل تبدیل کرد.

گل دوم سپاهان به استقلال ملاثانی کد خبر 748196

دیگر خبرها

  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • گل دوم سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند