Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بیمه رانندگان تاکسی اظهار کرد: در بحث بیمه، وزارت کشور، شهرداری‌ها و سازمان تامین اجتماعی ارگان‌های فعال هستند همچنین  تفاهمی هم سال گذشته میان سازمان تامین اجتماعی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها منعقد شد که فرآیند حذف و اضافه در بیمه رانندگان اجرایی شود، یعنی افرادی که در حال حاضر به اسم راننده از بیمه استفاده می‌کنند، اما در واقع راننده نیستند اسمشان حذف شود و در نهایت رانندگانی که پروانه فعالیت دارند، به لیست بیمه شدگان اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما لیست افراد را از سازمان تامین اجتماعی تحویل گرفتیم، غربالگری و پالایش را انجام دادیم، اما متاسفانه ۵۰ درصد لیست، افرادی بودند که نامشان در هیچ کدام از بانک‌های اطلاعاتی مرجع وجود نداشت و این یعنی یا راننده نبودند و یا از حوزه کاری حمل و نقل خارج شدند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور یادآور شد: قرار شد در پایلوت اول، ۷ هزار نفر حذف شوند و ۷ هزار راننده فعال جایگزین آن‌ها شوند. از طریق وزارت کشور این فهرست ۷ هزار نفری را در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار دادیم، اما متاسفانه با گذشت ۳ ماه هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و این سازمان اقدام عملی انجام نداده است، همچنین با روشی که ما پیشنهاد دادیم می‌توان تمامی رانندگان محروم را بیمه کرد.

بیشتر بخوانید

ارائه لیست ۲ هزار نفری از رانندگان تاکسی برای دریافت بیمه به سازمان تامین اجتماعی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانی سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) در نخستین نشست اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور که به میزبانی وزارت کشور برگزار شد، با ارائه گزارش به رئیس جمهور در خصوص میزان خسارت وارد شده در حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت گفت: طبق ارزیابی‌های اولیه انجام شده توسط بنیاد مسکن استان با همکاری دهیاری در حادثه آتش سوزی این روستا ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در قالب ۱۲۰ ساختمان کامل تخریب شده و نیاز به بازسازی دارد و نقشه برداری واحد‌های آسیب دیده از حریق از امروز آغاز شده است.

او با ابراز خرسندی از دستور وزیر کشور در خصوص پرداخت تسهیلات به افراد آسیب دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت و حمایت دولت از آنها افزود: یکی از مهمترین مباحث پیگیری موضوع پوشش بیمه‌ای بود که ارزیابی‌ها انجام و کار تشکیل پرونده توسط کارشناسان بیمه نیز اتمام یافت تا پرداخت خسارت انجام شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: در این راستا، ۱۱۸ واحد پوشش بیمه‌ای داشتند و تعدادی از خانوار‌ها نیز بیمه نبودند، لذا ارزیابی‌های نهایی از سوی متولیان بیمه ار منطقه حادثه دیده امامزاده ابراهیم (ع) شفت انجام شده و به زودی روند پرداخت آغاز می‌شود.

عباسی همچنین با بیان اینکه خودروی آتش‌نشانی در امام زاده ابراهیم شفت مستقر بوده است، گفت: با هماهنگی استانداری گیلان در ۲ و نیم سال گذشته همواره با توجه به گردشگرپذیر بودن امامزاده ابراهیم (ع) شفت، یک دستگاه ماشین آتش نشانی در آنجا مستقر بوده است.

او با اشاره به مشکلات پیش آمده درباره عدم استفاده از خدمات اطفای حریق افزود: برای جبران عدم تکرار چنین حوادثی، مقرر شد در جذب نیرو برای آتش نشانی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) شفت برای انجام خدمات این بخش، اقدامات لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض