Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@06:52:25 GMT

شکارچی کَل در دشتی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۱۱۳۱

شکارچی کَل در دشتی دستگیر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در ماموریت مشترک با پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان دشتی یک متخلف شکار و صید در این شهرستان دستگیر و لاشه یک راس کَل وحشی کشف شد.

سید احسان موسوی ادامه داد: طبق گزارش دریافتی از همیاران محیط زیست مبنی بر شکار غیرمجاز حیات وحش در منطقه آزاد این شهرستان، موضوع به یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دشتی ارجاع داده شد و پس از هماهنگی با دادستان و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان، ماموران به منطقه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: براساس بازدید صورت گرفته، از چادر یکی از عشایر ساکن منطقه یاد شده لاشه یک راس کل وحشی به همراه با یک قبضه سلاح گلوله زنی برنو و یک قبضه سلاح ساچمه زنی و سایر ادوات کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید

سه شکارچی غیر مجاز در شهرستان جم دستگیر شدند دستگیری شکارچی که آبشخور مصنوعی را دام پرنده‌‌گیری کرده بود

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر از مجموعه پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان دشتی برای پیگیری تخلفات زیست محیطی قدردانی کرد.

موسوی از همه دغدغه‌مندان و شهروندان علاقه‌مند محیط زیست خواست هرگونه اطلاعاتی را در زمینه حفاظت از محیط زیست و تنوع زیستی دارند، به شماره ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست متخلف محیط زیست حیات وحش شکار غیرمجاز شکارچی غیرمجاز محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بابایی اظهار کرد: ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر 6088915

دیگر خبرها

  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند