Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی طی سه ابلاغ جداگانه، مشاور عالی و سرپرست کمیته آموزش و پژوهش، سرپرست کمیته خدمات درمانی و سرپرست کمیته درمان این فدراسیون را منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، غلامرضا نوروزی طی ابلاغی رضا سعیدی نیشابوری را به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون و سرپرست کمیته آموزش و پژوهش منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابلاغ نوروزی خطاب به سعیدی آمده است:

"نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان " مشاور عالی اینجانب و سرپرست کمیته آموزش و پژوهش" منصوب می گردید. امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال و برخورداری از کلیه ظرفیت‌های موجود زیر نظر مسئولین مربوطه در راستای پیشبرد اهداف فدراسیون پزشکی ورزشی و انجام امور محوله موفق و موید باشید."

سعیدی سال ها سمت دبیری و مسئولیت کمیته های خدمات درمانی و درمان فدراسیون پزشکی ورزشی را به عهده داشت.

مچنین سیدمحمد بنی جمالی طی حکمی از سوی نوروزی به عنوان سرپرست کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب شد. در ابلاغ نوروزی خطاب به بنی جمالی آمده است:

"نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست کمیته خدمات درمانی" منصوب می گردید. امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال و برخورداری از کلیه ظرفیت‌های موجود زیر نظر مسئولین مربوطه در راستای پیشبرد اهداف فدراسیون پزشکی ورزشی و انجام امور محوله موفق و موید باشید."

بنی جمالی دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی و ریاست کمیته درمان این فدراسیون را در کارنامه اجرایی خود دارد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین طی حکمی فرهاد مرادی شهپر را به عنوان سرپرست کمیته درمان این فدراسیون منصوب کرد. در ابلاغ  نوروزی خطاب به مرادی شهپر آمده است:

"نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست کمیته درمان" منصوب می گردید. امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال و برخورداری از کلیه ظرفیت‌های موجود زیر نظر مسئولین مربوطه در راستای پیشبرد اهداف فدراسیون پزشکی ورزشی و انجام امور محوله موفق و موید باشید."

مرادی دبیر کنونی ستاد مقابله با کرونا در ورزش است که سال ها مسئولیت کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون پزشکی ورزشی را به عهده داشت.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی کمیته آموزش و پژوهش سرپرست کمیته خدمات درمانی کمیته درمان مشاور عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند.

اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.
این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.

طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود.

معرفی خیریه‌ پزشکی نوین

ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.

این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته