Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرنوشت رقابتهای انتخابی جام جهانی با برگزاری یک جلسه آنلاین مشخص خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برگزاری مسابقات باقی مانده انتخابی جام جهانی در آسیا بدل به کلاف پیچیده و سردرگمی شده و وضعیت آن مشهص نیست. دور برگشت این رقابتها بواسطه کرونا عقب افتاده و اخباری مبنی بر برگزاری متمرکز این رقابتها در یک کشور ثالث شنیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که با توجه به شرایط خطرناک تیم ملی ایران قطعا به سود ما نخواهد بود.

طبق برنامه قبلی قرار بر این بود که مسابقات برگشت از فروردین 1400 آغاز شود اما بار دیگر این رقابت ها به تعویق افتاده است. محمدمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتگویی که با شبکه خبر داشته، علاوه بر اینکه در مورد گمانه زنی هایی خبرنگاران عربی در مورد مکان برگزاری مسابقات واکنش نشان داده، از تعویق قطعی زمان ازسرگیری مسابقات نیز حرف زده است.

علوی حرف هایش را با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات که در خردادماه خواهد بود، آغاز کرد و گفت: اخبار متعددی در این ارتباط مدنظر بوده است. اما چیزی که قطعی شده به این صورت است و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و درخواستی که دو فدراسیون هنگ کنگ و کامبوج به خاطر محدودیت هایی که در کشورشان به آنها مواجه بوده اند، مقرر شد که مسابقاتی که قرار بود در ماه مارچ برگزار شود، به ماه ژوئن منتقل شود و بنابراین رقابت های تیم ملی ایران نیز در ماه ژوئن (خردادماه 1400) برگزار خواهد شد.

او سپس در مورد مکان برگزاری مسابقات و گمانه زنی هایی که در این زمینه وجود دارد، توضیح داد: مباحث زیادی در این خصوص مطرح بوده و توئیت های زیادی از سوی خبرنگاران عربی منتشر شده؛ اما در مورد مکان برگزاری مسابقات هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

علوی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: قرار است روز سه شنبه هفته جاری ویدئو کنفرانسی با حضور تیم های شرکت کننده در گروه ایران، سرمربیان این تیم ها، مسئولان محترم امور بین الملل و دپارتمان تیم های ملی فدراسیون کشور برگزار شود تا در زمینه برگزاری رایزنی شود تا تصمیم نهایی گرفته شود.

سخنگوی فدراسیون با اشاره به نامه ارسالی از سوی دبیرکل فدراسیون برای گرفتن میزبانی ها بازی ها عنوان کرد: باید اشاره ای داشته باشم به نامه ای که دبیرکل فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ارسال کرده اند؛ نامه ای که درباره برگزاری رقابت های باشگاهی متعدد در سطوح مختلف فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و ... در دروان کرونا است. الان برگزاری مسابقات در هنگام کرونا شکل بهتری پیدا کرده است ولی چند ماه پیش شرایط اینطور نبود و دستگاه های مختلفی در ایران همکاری کردند تا این مسیر به سلامت طی شود. این گزارش به استحضار فیفا هم رسیده و قرار است اگر بازی ها به صورت متمرکز برگزار شود، حق تیم ملی ایران ضایع نشود. تیم ملی ایران سه مسابقه بسیار حساس در زمین خودمان دارد و یک مسابقه در خارج از خانه. به دنبال این هستیم که شرایط بازی را در خانه فراهم کنیم و سه شنبه در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزاری مسابقات تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس