Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بیمه دی با همراهی معاون فنی بیمه های اشخاص و مدیران بازاریابی و تبلیغات، روابط عمومی و حراست شرکت، طی سفری به استان البرز، از مدیریت بیمه دی در این استان بازدید کردند.

 

به گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز، محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت با حضور در جمع همکاران این استان، با کارکنان، نمایندگان و کارگزاران دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توفیقات شرکت در سال جاری گفت: بیمه دی هم اکنون با افتخاراتی مانند سودآورترین شرکت بیمه در سال ۱۳۹۸، همچنین كسب رتبه اول در شاخص های فروش و بهره‌وری کل عوامل در دو سال اخیر و داشتن سطح یک‌ توانگری از بیمه های تراز اول کشور به حساب می آید که می تواند با محصولات جدیدی که طراحی کرده ایم و برنامه های تبلیغاتی ویژه ای که پیش رو خواهیم داشت، در سال آتی محبوب تر از همیشه یکی از گزینه های اصلی سبد خرید بیمه جامعه باشد، و کارگزاران و نمایندگان استان می توانند با تکیه بر این نقاط قوت، مشاوران خوبی برای بیمه گذاران منطقه باشند.

در ادامه همچنین طی نشستی با مدیرکل بنیاد شهید این استان نحوه اجرای قرارداد خانواده معزز شهدا و ایثارگران در استان مورد بررسی قرار گرفت. مدیرعامل بیمه دی در این نشست گفت: این مجموعه در تلاش است تا با ارائه خدمات بهینه و پایش مستمر فرآیندهای ارائه خدمات بیمه ای، بتواند رضایت حداکثری بیمه شدگان و ذینفعان این قرارداد را کسب نماید. در همین راستا این شرکت با ورود به عرصه های دیجیتال و برخط، سرعت بخشی و سهولت دسترسی به خدمات بیمه ای را سرلوحه کار خود قرارداده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه دی ایثارگران پول نیوز بیمه گذاران خدمات بیمه توانگری بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم