Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آسوز شعبانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای استفاده از طرح‌های نو در فضاسازی محیطی سطح شهر فراخوان فراخوان جشنواره "به‌هارانه" به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ منتشر شد.

وی افزود: این جشنواره درراستای زینت بخشیدن به فضاهای شهری، ساماندهی بصری با رویکرد حمایت از ایده‌ها و توانمندی‌ها از طریق مشارکت هنرمندان در قالب طرح استقبال ازبهار و ایجاد شور و نشاط بین شهروندان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج فراهم آوردن فرصت بروز و اجرای ایده‌ها، طرح‌ها و تجربه‌های نو متناسب با محیط شهری با استفاده از زبان هنر، ایجاد سازوکار و بستر لازم جهت حضور و مشارکت فعال هنرمندان و ایجاد محیطی سرزنده و پویا با ترویج فرهنگ، آداب و آیین‌های پسندیده بومی و ایرانی در مقدم بهار و آیین نوروز را از مهم‌ترین اهداف انتشار این فراخوان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ و آیین‌های پسندیده بومی و ایرانی با تاکید بر آیین نوروزاز طریق آثار هنری خلاقانه، ایجاد وحدت دیداری از طرح، رنگ و نشاط بهار درشهر، توجه به بنمایه اسطوره‌ها و فرهنگ و ادبیات بومی و ایرانی و ارتباط معنایی آن با نوروز و ترویج فرهنگ بومی و ملی و توجه به پوشاک محلی و ایرانی به مناسبت سنت لباس نو از دیگر اهداف این جشنواره است.

شعبانی یادآور شد: شیوه‌های آفرینش هنری باید در زمینه‌هنرهای محیطی و آذین‌بندی خلاق و نوگرا، دیوارنگاری، مجسمه‌های موقت نوروزی، طراحی المان سبز، هفت‌سین و سنندج شهر خلاق موسیقی در ۲ حوزه المان و دیوارنگاری باشد.

وی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان می‌توانند از ۲۵ بهمن تا هفتم اسفند امسال با مراجعه به درگاه اینترنتی فراخوان به نشانی www.e-sanandaj.ir مراجعه و اسناد و شرایط شرکت در فراخوان را دریافت کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۱۵۷۱۸۰-۰۸۷ سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج تماس بگیرند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل Sima.manzar.sabzeshahri@gmail.com از ۲۵ بهمن تا هفتم اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: هیات داوران این جشنواره کارگروه المان و هنر محیطی بوده و اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله نخست در تاریخ ۱۰ اسفند اعلام و جلسات ویرایش و جانمایی طرح‌ها در ۱۲ اسفند برگزار می‌شود.

شهرسنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

برچسب‌ها شهرداری سنندج ایرنا سینما سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سنندج ایرنا سینما شهرداری سنندج ایرنا سینما سنندج اخبار کنکور شهرداری سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • واکنش شهرداری نسبت به قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود