Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲۰ میلیارد کالای قاچاق در لنجان سرهنگ "احمد نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان لنجان بیان داشت:ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی از دپوی تعداد زیادی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در انباری واقع در حاشیه شهر مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مورد نظر بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات تعداد قابل توجهی کالای خارجی قاچاق شامل ۲ هزار و ۵۰۰ قلم انواع بخور سرد و گرم، ترازوی دیجیتال و دستگاه تب سنج را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با بیان اینکه در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد هیچگونه اطلاعاتی از انبار مذکور در سامانه جامع انبار‌های اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده است اظهار داشت: ارزش این محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه و تحویل وی به مرجع قضائی اظهار گفت: نظارت و کنترل فعالیت انبار‌های دپوی کالا به صورت مستمبر در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد و در صورت اثبات وجود کالای قاچاق علاوه بر مالکان اصلی کالا‌ها با صاحبان انبار‌ها نیز برخورد قانونی صورت می‌گیرد.   حریق در ساختمان سرپرستی بانک ملت اصفهان فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: حادثه آتش سوزی در ساختمان سرپرستی بانک ملت اصفهان در ساعت ۹:۲۸ به آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

اوافزود: بلافاصله عوامل امدادی از ایستگاه‌های شماره ۱، ۳، ۵، ۲۰ به محل حادثه در خیابان شیخ صدوق اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: طی عملیات حدود ۳۵ نفر از کارکنان و افراد حاضر در ساختمان از محل حریق خارج شدند.

او با بیان اینکه نردبان نجات در این حریق از ایستگاه شماره ۱ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد، افزود: ۴ مصدوم در این آتش سوزی به عوامل اورژانس تحویل داده شد که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

کاوه آهنگران تصریح کرد: حریق از طبقه ۳ تا ۶ ساختمان را درگیر کرده بود که سرعت عمل بالای مأموران آتش نشانی در رسیدن به محل حادثه و اطفای حریق باعث کمترین آسیب و خسارت شد.

او افزود: علت حادثه و میزان خسارت مالی این حریق در دست بررسی است.   دستگیری کلاهبردار میلیاردی در سمیرم سرهنگ "سهراب قرقانی" بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی از آنان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد کلاهبردار با ایجاد روابط خانوادگی با مال باختگان و معرفی برادر خود به عنوان متصدی نمایندگی یکی از شرکت‌های خودروساز خارجی به آنان وعده خرید خودرو با تخفیف ویژه داده و با این شیوه توانسته بود اعتماد مال باختگان را جلب کرده و مبلغ یک میلیارد ریال از آنان دریافت و در قبال آن رسید‌های جعلی ارائه داده و پس از آن متواری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با اعلام این مطلب اظهار داشت: پس از تکمیل شدن تحقیقات، کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند متهم را که در یکی از مناطق شهرستان مخفی شده بود را شناسایی و در یک عملیات ویژه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ قرقانی با بیان اینکه متهم در استان‌های همجوار نیز دارای چندین فقره سابقه کیفری است گفت: با اعتراف صریح فرد کلاهبردر به بزه انتسابی خود پرونده تکمیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.   توقیف محموله ۱۲ میلیاردی کالای قاچاق در نطنز سرهنگ" مرتضی هادیان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز در ادامه برنامه‌های مقابله‌ای خود حین کنترل هوشمندانه خودرو‌های عبوری در محور امیرکبیر لاین اصفهان به تهران به ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، وانت مزدا و اتوبوس مسافربری مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو‌های مذکور پس از استعلام‌های صورت گرفته و بررسی‌های لازم دریافتند که رانندگان خودرو‌های مذکور فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی برای حمل کالا‌های خود هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز عنوان کرد: در این عملیات طی بازرسی از خودرو‌ها ۳ دستگاه ماشین لباسشویی، ۴ دستگاه فن شوفاژ، ۲ دستگاه اسنک پز، ۴ عدد قابلمه ۳کاره، ۴دستگاه مایکروفر و چند گونی حاوی شال زنانه کشف شد.

سرهنگ هادیان ارزش اموال قاچاق مکشوفه در این عملیات را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه رانندگان هر ۳ خودرو دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.   کشف ۹۰ کیلو تریاک درشهرضا سرهنگ "جواد دستکار بیان داشت: ماموران یگان تکاوری اصفهان حین کنترل خودرو‌های عبوری از ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

او افزود: راننده خودرو به دستور ایست توجهی نکرد و متواری شد که طی عملیاتی ضربتی خودرو متوقف شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۹۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ درستکار با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ در این عملیات و تحویل او به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفته و نیروی انتظامی اجازه جولان به آنان نخواهد داد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف کالای قاچاق آتش سوزی دستگیری کلاهبردار فرمانده انتظامی شهرستان دستور کار کالای قاچاق آتش نشانی خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قاچاق چوب در پارسیان

 سرهنگ محمد رستمی  فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

 وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط گردید و در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد