Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی قیمت کالا‌های اساسی مانند برنج، گوشت قرمز، شکر و مرغ نشان می‌دهد که قیمت این کالا در دی ماه ۱۳۹۹ نسبت به دی ماه ۱۳۹۸ بین ۳۱ تا ۱۲۹ درصد افزایش یافته است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قیمت هر کیلوگرم برنج پاکستانی باسماتی درجه یک با ۱۲۳ درصد افزایش از ۱۰۹۱۶۶ ریال در دی ماه ۱۳۹۸ به ۲۴۳۹۶۳ ریال در دی ماه ۱۳۹۹ افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیمت هر کیلوگرم برنج تایلندی نیز در دی ۱۳۹۹ نسبت به دی ۱۳۹۸ با ۱۲۹ درصد افزایش از ۷۶۵۶۶ ریال به ۱۷۵۶۲۹ ریال افزایش یافته است.

براساس این گزارش قیمت هر کیلوگرم برنج طارم اعلا دی ۱۳۹۹ نسبت به دی ۱۳۹۸ نیز ۴۷ درصد افزایش داشته و از ۲۲۸۹۳۶ ریال در دی ۹۸ به ۳۳۷۰۳۵ ریالی در دی ۱۳۹۹ رسید.

قیمت هر کیلوگرم برنج هاشمی درجه یک نیز طی مدت یاد شده ۴۵ درصد افزایش یافته است.

قیمت هر کیلوگرم شکر سفید نیز ۴۷ درصد افزایش یافته و از ۵۲۱۳۴ ریال در دی ۱۳۹۸ به ۸۷۶۲۰ ریال در دی ۱۳۹۹ افزایش یافته است.

این گزارش می‌افزاید: قیمت هر بسته شکر ۹۰۰ گرمی نیز در مدت یاد شده ۵۴ درصد افزایش یافته است.

قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله نیز در دی ماه ۱۳۹۹ نسبت به دی ماه ۱۳۹۸ به میزان ۳۱ درصد افزایش و از هر کیلوگرم ۷۴۰۶۸۹ ریال به ۹۷۲۹۵۶ ریال رسیده است.

قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی ۲۷ درصد افزایش یافته و از ۸۷۲۵۸۲ ریال در دی ۹۸ به ۱۱۰۷۸۶۸ ریال در دی ماه ۹۹ افزایش یافته است.

قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه نیز در دی ماه ۱۳۹۹ نسبت به دی ماه ۱۳۹۸ به میزان ۶۲ درصد افزایش یافته و از هر کیلوگرم ۱۲۶۳۰ ریال به ۲۰۴۹۰۳ ریال رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قیمت کالا های اساسی قیمت برنج برنج تایلندی قیمت هر کیلوگرم برنج درصد افزایش یافته افزایش یافته دی ماه ۱۳۹۹ دی ماه ۱۳۹۸ ریال در دی دی ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله

طرز علی، معاون ارزی مرکز مبادله طلا و ارز  در رسانه ملی در خصوص تامین ارز از ابتدای فروردین تا ۷ اردیبهشت ماه گفت: تامین ارز برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۱۰۲۶ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۶۸۹ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

او همچنین افزود: برای کالا‌های اساسی دارو هم ۹۳۰ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله در مدت زمان مشابه صورت گرفته است و برای کالا‌های پزشکی و دارو هم ۹۶ میلیون دلار تامین شده است که در در مجموع یک میلیارد و ۲۶ میلیون دلار ارز تامین شده است.

وی بیان کرد: تامین ارز صنایع از ابتدای سال تا کنون در سامانه نیما ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار بوده و دربخش واردات در مقابل صادرات ۶۸۹ میلیون دلار تامین شده است.

طرز علی در خصوص آمار تجمیعی معامله شمش طلای مرکز مبادله ایران گفت: تا به امروز ۲۰ حراج انجام شده است که معادل ۲ هزار ۷۱۶ کیلوگرم طلا در این بازار عرضه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ |برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال