Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@20:41:34 GMT

حاشيه سازي هاي محمود فكري براي چيست؟

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۹۴۷۴

حاشيه سازي هاي محمود فكري براي چيست؟

صداي ايران- در جریان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر صفر زردپوشان اصفهانی و شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید.

این شکست برای استقلال سنگین بود و باعث شد قهرمانی نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر را از دست بدهند تا رقابت‌ اصلی قهرمانی نیم‌فصل بین پرسپولیس و سپاهان بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بین برخی کارشناسان محمود فکری را متهم اصلی شکست استقلال برابر سپاهان می‌دانند و سرمربی استقلال نیز در این مدت، رفتارهایی از خودش نشان داده است که مشخص است در تیم وضعیت خیلی خوشایندی وجود ندارد.

فکری در نشست پس از بازی اظهار کرد بازیکنانش گل‌های بچگانه‌ای دریافت کردند و نتوانستند مقابل سپاهان تمرکز کافی داشته باشند. او اظهار کرد: دلایل این که بازیکنان‌مان تمرکز ندارند را می‌دانیم و نداشتن تمرکز باعث شد تا گل‌هایی بخوریم که بچه‌گانه بود و کار برای ما سخت شد. در این بازی و در نیمه اول و دوم می‌توانستیم به گل برسیم و با امتیاز یا برد از زمین خارج شویم ولی اشتباهات بچه‌گانه داشتیم و متاسفانه سه امتیاز مهم را از دست دادیم.

سرمربی استقلال در ادامه نشست خبری، تاب پاسخ به سوال‌های فنی از تیمش را نیاورد و مدعی شد سوال‌هایی که رنگ و بوی انتقاد از عملکرد فنی تیم‌ دارد، برای زمان‌هایی است که تیم شکست می‌خورد و در موقع‌هایی که استقلال پیروز میدان است، این سوال‌ها پرسیده نمی‌شود. و به همین دلیل نشست خبری را ترک کرد.

محمود فکری در این مدت شرایط خیلی خوبی را در استقلال تجربه نمی‌کند و فشارهای سنگینی را تحمل می‌کند. بعضی از کارشناسان و پیشکسوتان معتقدند که باید در کنار سرمربی استقلال افراد با رزومه‌ای وجود داشته باشند اما محمود فکری به کادر فنی خود اعتماد زیادی دارد و با آن‌ها  فعلا ادامه می‌دهد.

مساله بعدی که باعث تعجب خیلی‌ها شده است، آنفالو کردن اینستاگرام صفحه باشگاه و بازیکنان استقلال توسط محمود فکری است. دلیل این امر هنوز مشخص نیست اما به نظر می‌رسد سرمربی استقلال از شرایط تیمی رضایت ندارد و فعلا قصد دارد درباره این مسائل هم واکنش خاصی نداشته باشد.

استقلال در هفته‌های اخیر بعد از بازی دچار حاشیه‌ شده است و به‌نظر می‌رسد برای ایجاد حاشیه برد و باخت تیم فرقی ندارد. با توجه این مسائل، باید دید بزرگان تیم آبی‌پوش پایتخت چگونه بر این حاشیه‌ها غلبه می‌کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: محمود فكري حاشيه سازي اينستاگرام سرمربی استقلال محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم

به گزارش ورزش سه، میلاد پاک پرور در دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان یک گل استثنایی به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. این بازیکن در مورد دیدار با طلایی‌پوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به خبرنگار ما گفت: تصور اکثریت بر این بود که سپاهان قرار است یک بازی آسان داشته باشد، ولی بچه‌های تیم که همه خوزستانی هستند، با توجه به نکاتی که آقای اکبرپور در طول هفته به ما گفته بودند، توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و حتی ۲-۳ موقعیت صد در صد گل را خراب کردیم اما به تیم خوب سپاهان بابت صعود تبریک می‌گویم.

او که یک سوپر گل به ثمر رساند، در این باره عنوان کرد: اولین بار نبود که به این شکل گلزنی می‌کردم. یکی از این گل‌ها به ملوان در لیگ برتر بود که بهترین گل در نظر سنجی برنامه نود اعلام شد و آن موقع من استقلال اهواز بودم. پارسال هم با لباس شمس آذر به استقلال خوزستان از راه دور گل زدم و همچنین به شاهین بوشهر در لیگ یک.

این بازیکن در مورد اینکه گل او سپاهانی‌ها را شوکه کرد و باعث شد بازی به وقت های اضافه کشیده شود گفت: من به تنهایی این کار را نکردم. دست تک تک بچه‌ها گرم که عالی بازی کردند و گل من هم نتیجه تلاش این بچه‌ها بود اما حیف شد که صعود نکردیم.

بازیکن استقلال ملاثانی درباره استعفا سرمربی‌شان گفت: آقای اکبرپور حق دارد، چون وضعیت تیم ما از نظر مالی و سخت افزاری خیلی بد است اما ایشان یک تنه می‌جنگد. ما بچه سر راهی استان خوزستانیم. آقای اکبرپور و حمیدی تک و تنها هستند. مسئولین استان نفت خیز خوزستان لطفا به داد این تیم برسید.

پاک پرور در پایان گفت: از مسئولین فولاد خوزستان برای همکاری و دادن ورزشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم فولاد به جایگاه واقعی خودش برسد.

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد