Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:21:33 GMT

مرکز فیزیوتراپی هلال احمر در بروجرد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۰۰۹۱

مرکز فیزیوتراپی هلال احمر در بروجرد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه در مراسمی با حضور فرید مرادیان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بروجرد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان و دیگر مسئولین مرکز فیزیوتراپی هلال احمر شهرستان بروجرد افتتاح شد.

در این مراسم فرید مرادیانی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر ضمن تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: شهرستان بروجرد ستاره درخشان در حوزه فرهنگی ایران و دارای عالمان بزرگی است و افتخار ما این است که به این شهرستان خدمت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمندترین جمعیت‌ها در دنیا است که در حوزه‌های مختلف امداد و نجات، جوانان، فرهنگی، داوطلبان، بهداشت، درمان، توانبخشی و اقتصادی دارای فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: به عنوان یک مسئول امکانات، لجستیک، نقلیه و امکاناتی که باید در استان لرستان باشد را قابل قبول نمی دانم و هیچ تناسبی با مقتضیات حادثه خیزی استان به موجب قانون جامع کشور ندارد، امیدواریم با پیگیری‌های مدیرعامل جمعیت استان، هماهنگی مسئولان و کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دست به دست دهیم تا بتوانیم مشکلات جمعیت لرستان را رفع کنیم.

صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان نیز در این مراسم بیان داشت: فیزیوتراپی هلال احمر بروجرد دارای هشت کابین مجزا برای خواهران و برادران است و برای تکمیل این مرکز بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت شهرستان بروجرد نیاز به ارائه خدمات درمانی بیشتری در حوزه هلال احمر دارد امیدواریم جناب فرماندار در بحث اعتبارات استانی کمک کند تا بتوانیم کارهای خوبی برای جمعیت هلال احمر شهرستان انجام دهیم.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن خیر مقدم به معاون هلال احمر کشور و دیگر مسئولان کشوری اظهار داشت: از زحمات مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان و همچنین رئیس جمعیت شهرستان نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بحث فیزیوتراپی یک موضوع بسیار مهم در بحث درمان است، امیدوارم یک تیم فیزیوتراپ بسیار خوب در این مرکز حضور یابند تا مرکز فیزیوتراپی هلال احمر در این شهرستان بدرخشد و امیدی برای مردم شهرستان باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درمانگاه هلال احمر یکی از نیازهای اصلی شهرستان بروجرد است که باید احداث شود، گفت: انتظار داریم مسئولان نسبت به شهرستان بروجرد، سخاوتمندانه مثل گذشته توجه بیشتری داشته باشند.

کد خبر 5146926

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران فیزیوتراپی بروجرد چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بوشهر 22 بهمن خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا واکسن کرونا شهرکرد عکس استانها فیزیوتراپی هلال احمر مجلس شورای اسلامی جمعیت هلال احمر مدیرعامل جمعیت شهرستان بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

کاووسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

او افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌ احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

کاووسی بیان کرد: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.

او تصریح کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان