Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:39:35 GMT

تبریک برد مقابل پیکان با حضور مدیرعامل در رختکن

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۱۱۲۴

تبریک برد مقابل پیکان با حضور مدیرعامل در رختکن

سمیعی با حضور در رختکن پرسپولیس، این برد را به شاگردان یحیی گل محمدی تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در ادامه بردهای اقتصادی و یک گله خود طی چهار هفته اخیر، اینبار پیکان را در استادیوم آزادی از پیش رو برداشت.

 

شاگردان یحیی گل محمدی که بعد از شکست مقابل آلومینیوم اراک، در هفته‌های اخیر مقابل ماشین سازی تبریز، تراکتور تبریز و مس رفسنجان به برتری تک گله دست یافته بودند، اینبار پیکان را با تک گل احمد نوراللهی شکست دادند تا به رتبه دوم جدول صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از این بازی جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در رختکن این برد را به شاگردان یحیی گل محمدی تبریک گفت و در ادامه مسیر نیز برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

جعفر سمیعی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جعفر سمیعی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر تراکتور و استقلال در تبریز با یکدیگر رودررو خواهند شد که شاگردان جواد نکونام برای پیروزی در این دیدار بسیار انگیزه دارند تا بتوانند از این دیدار دست پر خارج شوند و فاصله امتیازی خودشان با پرسپولیس را حفظ کنند. البته این مسئله با حضور حمید مطهری به‌عنوان سرمربی تراکتور با تغییرات حائز اهمیتی همراه شده اما نکونام امیدوار است چهارمین سرمربی تاریخ استقلال باشد که می‌تواند تی‌تی‎‌ها را در رفت و برگشت شکست بدهد.

استقلال نخستین‌بار در لیگ اول توانست با حضور منصور پورحیدری تراکتور را به‌صورت رفت و برگشت شکست دهد ولی برای این اتفاق سال‌های زیادی صبر کرد. در هفته یازدهم لیگ بیستم بود که ابتدا شاگردان محمود فکری با نتیجه 3 بر یک برابر تراکتور پیروز شدند و در بازی برگشت، فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی استقلال پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تی‌تی‌ها را جشن گرفت تا بدین ترتیب استقلال پس از سال‌ها موفق شود که تراکتور را در هر دو بازی لیگ برتر شکست بدهد. این اتفاق در لیگ بیست و یکم با حضور مجیدی مجدد تراکتور شد و استقلالی‎‌ها در این لیگ هم توانستند با کسب دو پیروزی 1 بر صفر برابر سرخپوشان تبریزی، فصل خوبی داشته باشند و اکنون نکونام امیدوار است به‌مانند مجیدی و مرحوم پورحیدری فقید این اتفاق را در تبریز تکرار کند.

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!