Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن خبر توافق قطعی این باشگاه با فرهاد مجیدی را تکذیب کرد و گفت: فعلاً هیچ نامی را نمی‌توانم مطرح کنم اما سرمربی آینده تیم روز سه‌شنبه معرفی خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، باشگاه ذوب‌آهن پس از شکست در شهرآورد اصفهان با رحمان رضایی قطع همکاری کرد و در طول هفته گذشته، اسامی مربیان مختلفی به عنوان گزینه هدایت سبزپوشان اصفهانی مطرح شد که فرهاد مجیدی و مجتبی حسینی مطرح‌ترین اسامی در این گمانه‌زنی‌ها به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه مدیران ذوب‌آهن همچنان در قبال سرمربی آینده تیم فوتبال این باشگاه سکوت کرده‌اند، اما ساعاتی پیش گمانه‌زنی‌ها حکایت از توافق قطعی باشگاه ذوب‌آهن با فرهاد مجیدی داشت. با این وجود رسول کربکندی، عضو هیئت‌مدیره سخنگوی باشگاه ذوب­‌آهن در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم شائبه توافق قطعی این باشگاه با مجیدی را تکذیب کرد و گفت: هیچ توافق قطعی صورت نگرفته و فعلاً نمی‌توانم هیچ نامی را به عنوان گزینه اصلی مطرح کنم. 

لیگ برتر فوتبال| برتری تراکتور مقابل سایپا؛ ذوب‌آهن بدون رضایی هم باخت

ربیعی: ذوب‌آهن تیم با کیفیتی است/ شخصیتی که برای مس مد نظرم بود ایجاد شد

مصاف ذوب‌آهن و مس رفسنجان؛ سبزپوشان به دنبال آرامش

وی در پاسخ به اینکه سرمربی آینده تیم فوتبال ذوب‌آهن چه زمانی انتخاب خواهد شد، گفت: سرمربی آینده ذوب‌آهن روز سه‌شنبه معرفی می‌شود.

گفتنی است، تیم فوتبال ذوب‌آهن ساعاتی پیش در قالب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تحت هدایت میلیچ چرچیچ مقابل تیم مس رفسنجان به میدان رفته و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

انتهای پیام/170/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن سرمربی آینده توافق قطعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند

معرفی دو نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو به مجمع آینده این فدراسیون موکول شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو برگزار و سیدعباس هاشمی‌منش به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب و معرفی شد.

در مجمع امروز، رای گیری برای معرفی اعضای هیئت رئیسه نیز صورت گرفت.

با توجه به نامشخص بودن وضعیت تایید  صلاحیت نایب رئیس اول معرفی شده از سوی سیدعباس هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو، قرار شد رای‌گیری برای فاطمه شهریاری نایب رئیس دوم معرفی شده نیز در مجمع آینده این فدراسیون که کمتر از سه ماه آینده برگزار خواهد شد، انجام شود.

البته رای‌گیری برای امین عباسی به عنوان خزانه‌دار و هاله زینب پیرقربان کارشناس خبره انجام شد و عباسی با کسب  47 رای و پیرقربان با کسب 31 رای ضمن انتخاب به عنوان خزانه‌دار و کارشناس خبره به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون نیز درآمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است