Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رستمی روز یکشنبه در مراسمی به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های مسکو برگزار شد، افزود: نظام خانواده در غرب حتی در خود روسیه و ژاپن و کشورهای دیگر چون تحت تاثیر سبک زندگی غربی هستند وضعیت مناسبی ندارد.

رستمی به این نکته اشاره کرد که شکاف فقر و غنا در نظام‌های مختلف تحت تسلط نظام مسلط غرب هم همین وضعیت نابسامان را در جوامع کشورهای غربی بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه این وضعیت ها به ما این هشدار را می دهد که اکنون در یک موقعیت تمدن ساز و تاریخ ساز قرار داریم. حدود  چهار سال پیش مقام معظم رهبری جلسه ای غیررسمی با مجموعه ای از نویسندگان و متفکران حوزه تمدنی داشتند که معظم له بیان داشتند تمدن غرب در حال فروپاشی است و نشانه‌های این فروپاشی بوضوح دیده می‌شود.

رستمی گفت: شاید در آن زمان ما این شکاف و اختلاف جدی را مشاهده نمی کردیم اما امروز شکاف عمیق در جامعه آمریکا و محافل سیاسی این کشور بوجود آمده است.

وی ادامه داد: در حالیکه در سال ۸۸ که کشور ما در بحران مداخله سیاسی کشور های دیگر بود توئیتر قصد بروزرسانی سیستم های خود را داشت و بایستی فعالیت خود را مدتی متوقف می کرد با دخالت عالیترین مقامات آمریکایی بخاطر حمایت از معترضان ایرانی توئیتر مدتی این کار را به تعویق انداخت به این بهانه که دسترسی ایرانیان به فضای آزاد مجازی نباید مختل شود اما در وضعیت مشابه در خود آمریکا دسترسی رییس جمهوری رسمی و مستقر آمریکا به فضای مجازی محدود می شود و در پخش زنده گفت‌وگوی او را قطع می کنند.

 رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پایان از پیشرفت های جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف از جمله نانو و انرژی هسته سخن گفت. امروزه این واقعیت رو ما هرگز نباید انکار کنیم که درگیر یک جنگ بزرگ هستیم این جنگ با آغاز انقلاب به ما تحمیل شد و با حمله صدام جنایکتار به اوج خود رسید و آمریکا و اذنابش این جنگ را ادامه دادند تا امروز که با جنگ شناختی رو به رو هستیم. امروزه رسالت شما دانشجویان چه در داخل کشور چه در خارج از کشور سنگین است.
سخنران بعدی این مراسم احمد حیدریان رییس اداره امور دانشجویی، بورس و مدارس خارج از کشور وزارت امور خارجه بود که ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و حلول ماه رجب پاسخگوی مشکلات و سوالات دانشجویان در زمینه های مختلف از جمله تایید مدارک تحصیلی، مشکلات مشمولین در بحث نظام وظیفه و گذرنامه و همچنین مشکلات انتقالی دانشجویان پزشکی به داخل کشور و بازگشایی مجدد مرزها برای شرکت دانشجویان در کلاس‌ها بصورت حضوری بود.  
 در این برنامه کلیپ هایی در زمینه بزرگداشت انقلاب اسلامی پخش شد.

برچسب‌ها مسکو روسیه مقام معظم رهبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکو روسیه مقام معظم رهبری مسکو روسیه مقام معظم رهبری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مراسم تجلیل از فرزندان و همسران شهدای معلم استان با حضور استاندار یزد برگزار شد.   استاندار یزد در این مراسم، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: این نشست به واسطه حضور معلمین و انتساب آنان به مقام والای شهدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   مهران فاطمی در ادامه با اشاره به سه ثروت شاخص استان یزد گفت: یزد به لحاظ «منابع طبیعی» استان دوم معدنی کشور و استان اول از نظر تنوع مواد معدنی نظیر سوخت هسته‌ای، طلا، مس، کویر دسترس پذیر و... است.   وی «فرهنگ، اصالت و شاهکار‌های معماری و هنری» را ثروت دیگر استان یزد برشمرد و تصریح کرد: فرهنگ یزد در کشور زبانزد خاص و عام بوده و بافت به هم پیوسته و اصیل خشتی همراه با روح زندگی در آن در کشور بی‌نظیر است.   استاندار یزد از «منابع انسانی» به عنوان سومین و بزرگترین ثروت یزد نام برد و گفت: بر اساس آیات قرآن شرافت هر مکانی به انسان‌های مستقر در آن است؛ لذا فرهنگ، اصالت و تاریخ یزد به واسطه وجود زنان و مردان افتخارآفرین این جغرافیا شکل گرفته است.   وی با بیان اینکه یزد؛ تبلور و نماد غلبه اراده انسانی بر محدودیت‌ها است، عنوان کرد: تمامی افراد برجسته یزد بعد از نهاد خانواده در نهاد تعلیم و تربیت رشد کرده‌اند و این دو نهاد به مثابه دو بال برای ایجاد سازندگی، عمران، آبادانی، پیشرفت و بالندگی است.   فاطمی با تاکید بر اینکه متوسط قد توسعه و پیشرفت در هر جامعه به هیچ عنوان ز متوسط قد نظام تعلیم و تربیت آن بزرگتر نیست، یادآور شد: هر اندازه آموزش و پرورش متعالی‌تر باشد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالنده‌تر خواهد بود.   وی در پایان با اشاره به مقام والای معلم و همچنین جایگاه ارزشمند نظام تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: بر این اساس بر تعظیم کل جامعه در برابر زحمات معلمان و فرهنگیان در هفته گرامی‌داشت مقام معلم تاکید شده است.

دیگر خبرها

  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت