Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای سلامت شهرستان لنده با رویکرد آخرین وضعیت کرونایی و اقدامات صورت گرفته در این شهرستان برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس عصر امروز جلسه شورای سلامت شهرستان لنده با در خصوص  آخرین وضعیت کرونا و اقدامات صورت گرفته در این شهرستان برگزارشد.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در جلسه شورای سلامت این گفت: افزایش٣٠درصدی کشندگی ویروس انگلیسی و خطرات افزایش مرگ و میرها در موج چهارم بسیار خطر آفرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: گرفتن تست سریع و فراگیر در سطح شهرستان لنده باعث شد تا حجم فشارها و بحث قرنطینگی به درستی راه بیافتد و روند رنگ بندی آبی شود    نورمحمد نعمتی تصریح کرد: باید یک حالت تدافعی برای مبارزه با کرونا بگیریم و در دقیقه نیمه اول مبارزه کنیم نه اینکه در دقیقه٩٠از کرونا گل بخوریم و باید جلوی تجمعات حتما جدی گرفته شود.    وی تاکیدکرد: اهمیت این مسله به گونه ای است که متاسفانه تجمعات عامل اصلی شیوع بیماری در موج جدید است و باید مدارس و نماز جمعه و مساجد باید با کمتر از ۵٠درصد برگزار شوند.    نعمتی گفت: تمام نهادها وادارت و کسبه بازار باید از هم اکنون به فکر رعایت پروتکل های بهداشتی باشند.    وی گفت: در بهمن ماه٧۵٣نمونه تست گرفتیم که یک مرگ کرونایی و چهار نفر بستری داریم که تا کنون بالای ٣۶درصد مردم تست دادند و ٣٠درصد نیز تستشان مثبت بود و میزان بهبودی ما٨٧درصد است و کل مرگ شهرستان از ابتدای شیوع تا کنون ١٧ نفر فوتی بوده است.    وی  گفت: در طرح سردار شهید سلیمانی و بحث رصد های روزانه باید افزایش یابد تا بتوانیم به درستی از شیوع بیماری جلوگیری کنیم.    جانشین فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: تیم های عملیاتی سردار شهید سلیمانی با بیش از ٢٧تیم ٩نفره مشغول فعالیت در سطح شهر و ١۴تیم در سطح روستاها مشغول کار هستند.    وی افزود:اثرات خوبی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بحث کاهش وضعیت کرونایی شهرستان داشته ایم که امیدواریم در ادامه نیز تاثیرات خوبی در کاهش این بیماری داشته باشد.    محمدباقر رضایی گفت:بیش از ١٨هزار ماسک سه لایه بین مردم توزیع شد که در بین تمام اقشار مختلف و گروه های صنفی به همراه بسته های حمایتی نیز در قالب طرح کرونا توزیع شده است.    وی گفت:بیش از ٧٠٠بسته معیشتی به همراه بیش از ده هزار قرص نان توسط بسیج به بیماران کرونایی در سطح شهرستان توزیع شده است. 
تورج رزمجو در ادامه گفت: بحث ویروس کرونا یکی بحث فراگیر و جهانی است که اقدامات خوبی در تهیه واکسن صورت گرفته است.

وی افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونای انگلیسی و قرار گرفتن در آستانه سال نو و افزایش دید وبازدهای نوروزی باید خیلی مراقب باشیم.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:وضعیت شهرستان لنده امروز زرد است که باید شرایط به گونه باشد که این مهم برای مردم هنوز مهم باشد نه اینکه عادی انگاری شود.

وی افزود:افزایش نظارت بر بازار و اجرای پروتکل های بهداشتی باید حتما در دستور کار اعضای ستاد مبارزه با کرونا قرار گیرد تا به شراط آبی برگریدیم.

رزمجو گفت:هیچ تعارفی با هیچ کس در بحث سلامت مردم نداریم و باید روند اجرایی مبارزه با این بیماران و متخلفین باید با قاطعیت صورت گیرد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: در بحث مراسمات عزاداری  و عروسی ها باید این مهم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: در بحث مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و باید برابر مصوبات این مهم صورت پذیرد، لذا در صورت بازگشایی مدارس نیز باید تمام پروتکل های بهداشتی نیز رعایت شود.

رزمجو گفت: در خصوص فعالیت های ورزشی در محیط باز و بسته باید همکاری های لازم صورت گیرد.


وی گفت:سپاه در همه بحران ها خط مقدم و پیشران اقدامات مختلف است و اقدامات آن در جنگ کرونا نیز قابل تحسین است و اقدامات مجموعه های آن باعث خدمات شایسته ای به مردم شده است.

این مسئول گفت:تلاش شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی در سطح کشور نیز قابل تحسین است و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم که امنیت فراگیر ما را تامین می کنند.

رزمجودر ادامه تاکید کرد: در آستانه سال نو قرار داریم و باید از هم اکنون خودمان را برای یک موج مهم و اساسی کرونا آماده کنیم و باید همه در بحث پیشگیری از کرونا و پرهیز از دورهمی ها باید به عنوان یک مهم در سطح جامعه تبدیل شود.

فرماندار شهرستان لنده  خاطرنشان کرد: بازدید از ادارات در دستور کار است و باید ادارات قوانین را رعایت کنند و از تجمع در ادارات باید پرهیز شود و این مهم باید رعایت شود و بحث ضد عفونی نیز در دستور کار قرار گیرد.    

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل جیش الظلم در یک مدرسه دینی در راسک