Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوری معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور در حاشیه سفر به خمین و بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ این شهرستان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: از سال گذشته تا کنون ۱۰۰ پایگاه عملیاتی جدید به سیستم اورژانس کشور اضافه شده است.

نوری افزود: با توجه به برگزاری آزمون جدید وزارت بهداشت و درمان بیش از ۵ هزار تکنسین نیروی عملیاتی به سازمان اورژانس کشور اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به فعالیت و وجود ۳ هزار ۱۰۰ پایگاه عملیاتی زمینی و ۴۵ فروند بالگرد در اورژانس کشور گفت:در سال گذشته مجموع ۴ میلیون پانصد هزار ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده است.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور بیان کرد: در ۸ ماهه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد ماموریت‌ها نسبت به مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: از زمان شیوع کووید ۱۹در کشور (اسفند ۹۸) تا به امروز ۹ نفر از پرسنل اورژانس بر اثر ابتلا به کرونا شهید شده و ۶۲۰۰ نفر هم به این ویروس مبتلا شدند و بهبود یافتند.

نوری با بیان اینکه وضعیت عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی خمین بسیار خوب است تصریح کرد: از اول بهمن ماه کد ۲۴۷ در این شهرستان راه اندازی شده است و مردم اگر دچار سکته‌های حاد قلبی شوند خدمات استانداردی را در این زمینه دریافت خواهند کرد که این میتواند کمک بزرگی به شهرستان خمین باشد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان خمین پایگاه اورژانس اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اعلام این خبر گفت :بعد از تماس مددجو یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) به محل اعزام و زایمان با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی در منزل انجام شد.
به گفته ی پژمان قرائیان مادر و نوزاد دختر با حال عمومی خوب به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان