Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@14:50:15 GMT

فراخوان جشنواره جهانی فیلم فجر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۶۴۰۳

فراخوان جشنواره جهانی فیلم فجر منتشر شد

دبیرخانه جشنواره جهانی فیلم فجر فراخوان سی و هشتمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سی و هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از تاریخ ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جشنواره جهانی در این دوره، شیوه برگزاری ترکیبی را برگزیده و تاکنون نمایش فیلم‌های جشنواره به شکل فیزیکی و برگزاری بازار فیلم به شکل مجازی را در برنامه‌های خود در نظر گرفته است.

در چارچوب مقررات منتشره، مدت ثبت‌نام فیلم‌های متقاضی شرکت در این رویداد سینمایی در درگاه اینترنتی جشنواره از ۲۷ بهمن تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ قید شده است.

همچنین صاحبان آثار تا روز ۲۷ اسفندماه سال جاری مهلت دارند نسخه فیزیکی فیلم خود را به دفتر جشنواره تحویل دهند.

این رقابت سینمایی در بخش‌های اصلی و جانبی برگزار خواهد شد و فیلم‌هایی که مراحل تولید را در سال‌های ۲۱-۲۰۲۰ میلادی به پایان برده باشند، امکان حضور در بخش‌های رقابتی اصلی شامل سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل) و جلوه‌گاه شرق (سینمای کشور‌های آسیایی و اسلامی) را خواهند داشت.

متن کامل مقررات و شرایط شرکت در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در اینجا قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره جهانی فیلم فجر سینما و تئاتر فیلم های سینمایی جشنواره جهانی فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ی مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

مراسم جشن ازدواج نخبگان همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

تاریخ عقد متقاضیان از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد