Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای شهر رشت با اشاره به عدم اجرای صحیح بی آر تی در رشت گفت: جهت جلوگیری از تضییع بیت‌المال نرده‌های این پروژه در پیاده‌راه تالاب عینک استفاده می‌شود. - اخبار استانها -

احمد رمضانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، درباره تخریب هتل فردوسی رشت اظهار داشت: در این حوزه  مذاکراتی صورت گرفته و آقای جهانی معاون میراث فرهنگی گیلان اظهار داشتند که این بنا  تخریب نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه طبق آخرین آمار برنامه‌ای برای تخریب هتل فردوسی رشت وجود ندارد ابراز داشت: شهرداری رشت نیز سعی می‌کند از بناهایی که قدمت تاریخی دارند حفاظت کرده و مشکلات مربوط به آن‌ها را برطرف سازد.

وی عنوان داشت: حدود 2 هزار نیروی شرکتی و حجمی در شهرداری رشت وجود دارد که مجموعه نیروها در بخش‌های پاکبانی، فضای سبز، سد معبر، خدمات ساختمانی و سایر بخش‌ها را تشکیل می‌دهند.

روند صعودی ابتلا به کرونا در گیلان؛ کرونای انگلیسی تاکنون در گیلان دیده نشده استقطع آب و برق برخی مدارس در رشت اهانت به معلمان و دانش‌آموزان استطرح ویزیت رایگان در محلات کم‌برخوردار رشت کلید خورد + فیلم

رئیس شورای شهر رشت بیان کرد: همه این افراد طرف قرارداد شرکت‌هایی هستند که شهرداری با آن‌ها قرارداد دارد بنابراین شهرداری موظف است طبق تعهدات مبالغ را پرداخت کند.

رمضانپور عنوان داشت: شرکت‌های مذکور در فراخوان‌ها، متعهد می‌شوند که اگر شهرداری نتواند حقوق‌ها را پرداخت کند در 2 ماه از 12 ماه سال این شرکت‌ها نسبت به پرداخت حقوق نیروها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برخی از شرکت‌ها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند گفت: به دلیل شرایط اقتصادی برخی از این شرکت‌ها طلب‌هایی از شهرداری دارند و این خود سبب عدم پرداخت حقوق نیروهای شهرداری از سوی شرکت‌ها می‌شود.

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: در هفته‌های قبل جلسه‌ای در خصوص بررسی حق و حقوق  کارگران شهرداری صورت گرفت و کمیته کاری برای بررسی حقوق کارگران و پرداخت معوقات آن‌ها تشکیل شد.

رمضانپور در خصوص جمع‌آوری نرده‌های خط ویژه اتوبوس رشت افزود: در دوره‌های قبلی در شهرداری کم‌کاری‌هایی صورت گرفته؛ پروژه‌ای اجرا شده اما متأسفانه ابزار آن فراهم نشده است.

وی با بیان اینکه برای احداث پروژه بی آر تی در رشت 37 اصله درخت تنومند در محل قطع شد و هزینه گزافی روی دست شهرداری قرار گرفت افزود: متأسفانه زیرساخت‌ها و امکانات احداث بی آر تی به درستی فراهم نشده بود و باید جمع‌آوری این نرده‌ها انجام می‌شد.

رمضانپور با بیان اینکه سعی ما بر این است که ضرری متوجه شهرداری و شهروندان نشود گفت: آقای احمدی با هماهنگی با مقامات قضایی این کار را انجام داده و برای جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال از این نرده‌ها در پیاده راه تالاب عینک و مکان‌های دیگر استفاده می‌شود.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر رشت بی آر تی نرده ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری

جام جم آنلاین اصفهان؛ سعید ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: عدالت توزیعی پروژه ها از رویکردهای اصلی بودجه 1403 شهرداری اصفهان است، چنانکه در این بودجه بالغ بر 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کمتر برخوردار اختصاص یافته است و در این میان، با کمک مشاوران و شهرداری های مناطق، 40 محله هدف شناسایی قرار گرفت و نیازهای آنها برآورد شد تا در بودجه به آنها توجه ویژه شود.

او با اشاره به تعریف پروژه ها براساس برنامه اصفهان 1410 افزود: در این خصوص، 40 موضوع کلان بررسی و طبق نقشه های پراکندگی فضایی و عدالت فضایی و مکانی تحلیل شد. مانند ایستگاه های آتش نشانی، فضای سبز و پارک ها، ایستگاه های اتوبوس، معابر، شبکه آبیاری، توسعه منابع آب، خطوط، پیاده روها، مناسب سازی ویژه معلولان و... که جانمایی های لازم برای آنها صورت گرفت و وضعیت موجود و کمبودها شناسایی شد تا براساس میزان منابع و با نگاه توزیع عادلانه، در بودجه 1403 قرار گیرند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان درباره صرفه جویی در هزینه های جاری اظهار کرد: بخشی از هزینه های جاری مربوط به حقوق و دستمزد است که طبق دستورالعمل ابلاغی حقوق ها را افزایش دادیم و در مجموع سهم حقوق و دستمزد در کل بودجه فقط 8 درصد است.

او بخش دیگری از هزینه های جاری را مربوط به نگهداری و نظافت شهر دانست و ادامه داد: در این خصوص یک قیمت پایه وجود دارد و داده ها نیز دقیق است، بنابراین متناسب با حد نیاز هزینه می شود و در عمل هم تلاش می کنیم با نظارت میدانی آنچه پیش بینی شده است را عملیاتی کنیم.

ابراهیمی با اشاره به درآمدهای پایدار خاطرنشان کرد: درآمدهای پایدار یک ظرفیت ملی است که در بین شهرداری ها پیرامون آن انسجامی در حال شکل گرفتن است تا از حرکت های سلیقه ای به خصوص در بحث عوارض پرهیز شود. در مدیریت شهری اصفهان نیز، قبل از ارسال بودجه لوایح درآمدی و بهای خدمات ارسال و در این خصوص تصمیم گیری شد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس