Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@11:23:49 GMT

جاعل ۳۴۷ فقره بارنامه در اراک دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۶۹۹۹

جاعل ۳۴۷ فقره بارنامه در اراک دستگیر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ محمدعقیل سلگی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از دستگیری فردی که تحت عنوان شرکت حمل و نقل و با جعل مبلغ ۳۴۷ فقره بارنامه، در حدود ۷۰۳ میلیون ریال به اموال دولتی تعدی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سلگی گفت: با ارجاع پرونده‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک در خصوص تعدی به اموال دولتی در یک شرکت حمل و نقل بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی کارشناسان این پلیس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با آغاز تحقیقات پلیس و در بررسی اسناد و مدارک موجود مشخص شد که این شرکت حمل و نقل به منظور پرداخت نکردن حقوق دولتی، مبالغ کرایه بارنامه‌ها را به میزان کمتری از رانندگان دریافت می‌کرده و در هنگام ثبت، مبالغ واقعی را درج می‌کرده که این موضوع باعث تضییع حقوق دولتی شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی تصریح کرد: در تکمیل بررسی‌ها مشخص شد با جعل ۳۴۷ مورد مبلغ کرایه، در حدود ۷۰۳ میلیون ریال به اموال دولتی از سوی این فرد تعدی شده است که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی استان مرکزی جعل و کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر


به گزارش تابناک، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی به همراه یک نفر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

 ناصر عتبانی در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

سردشت از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

 

ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد