Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فاطمه عزیزی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروستان گفت: تیم سلامت این مرکز شامل پزشک، ماما و بهورز با اعزام به مناطق عشایرنشین، آموزش‌های مراقبتی و پیشگیری از شیوع کرونا را به همراه توزیع ماسک، به ساکنان این مناطق ارائه کردند .

او، بیان کرد: تیم سلامت علاوه بر ویزیت بیماران عادی و گروه هدف شامل مادران باردار، نوزادان، افراد دارای فشار خون و دیابت و همچنین سلامت روان، سایر خدمات بهداشتی درمانی شامل تنظیم خانواده، بیماریابی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و توزیع ماسک بین دانش آموزان انجام دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی، تصریح کرد:  تاکنون هیچ مورد ابتلا به کروناویروس در جمعیت عشایری سروستان مشاهده نشده که مهم‌ترین علت آن، تردد بسیار کم آنان به شهر و  ارائه آموزش‌های مداوم به این گروه است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی خدمات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا