Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل کشاورز روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این استان بتازگی رقابت‌‎های تور ملی ۲ ستاره والیبال ساحلی کشور را در شهرهای بوشهر و گناوه میزبانی کرد که با رضایت حداکثری شرکت‎ کنندگان همراه شد.

وی بیان کرد: این دوره از رقابت‌‏ها دستاوردهای بسیار خوبی برای استان بوشهر داشت زیرا با حضور مربی تیم ملی والیبال ساحلی کلاس آموزشی این رشته در این استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز ادامه داد: در بحث زیرساختی پیگیری لازم برای احیای زمین والیبال ساحلی شهرداری بوشهر انجام شد که تحقق این مهم گامی بسیار ارزشمند در راستای رونق والیبال ساحلی این استان است.

وی افزود: در استان بوشهر ظرفیت‌‏های خوبی در زمینه والیبال وجود دارد که شکوفایی آنها این استان را تبدیل به یک قطب والیبال خواهد کرد.

کشاورز یادآور شد: در این زمینه جمع آوری بانک اطلاعاتی مربیان و داوران والیبال سالنی و ساحلی استان آغاز شده‌است که در ترسیم چشم انداز مطلوب در رشته والیبال نقش بسزایی ایفا می‎‌کند.

وی عنوان کرد: استان بوشهر سال گذشته در رشته والیبال حدود ۹ هزار بیمه شده داشت که شیوع کرونا این شمار را به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر کاهش داده‌است.

کشاورز عنوان کرد: شمار باشگاه‌‍ ‎های فعال استان بوشهر در رشته والیبال ۴۹ باشگاه فعال است.

وی ادامه داد: در دور جدید فعالیت هیات والیبال استان بوشهر انتخاب و گزینش افراد متخصص با سوابق ورزشی، اجرایی و مدیریتی و تحصیلات عالی در پست‌های کلیدی محقق و در این زمینه کمیته‌های استان متشکل از افراد صاحب نظر و متخصص سه تا پنج نفره (آقایان و بانوان) تشکیل شده‌است.

کشاورز اظهار داشت: تجلیل از شماری از پیشکسوتان، کادر درمان استان بوشهر، برگزاری وبینار آموزشی تغذیه، اعزام دو تیم والیبال ساحلی به مسابقات قهرمانی کشور، میزبانی دو دوره مربیگری ساحلی بانوان درجه ۲ در شهرستان بوشهر، اعزام سه داور بانوی استان در کلاس بازآموزی داوری ساحلی کشور، تصویب پروتکل بهداشتی و ابلاغ به باشگاه‌ها و روسای شهرستان‌ها برای بازگشایی سالن‌های ورزشی از جمله اقدام‌های صورت گرفته برای سال جاری است.

وی با قدردانی از فعالیت‌های هیات‌های والیبال استان در دوره‌های گذشته افزود: از جمله برنامه‎‌های در دستور کار هیات کنونی نیز می‎‌توان به پیگیری برای دریافت مجوزهای برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری درجه ۳ (آقایان و بانوان)، کلاس های ارتقای مربیگری و داوری درجه ۲ (آقایان و بانوان) کلاس‌های آموزشی تخصصی والیبال، برنامه‌ریزی و جذب حامی مالی برای شرکت تیم‌های بانوان و آقایان در لیگ‌های معتبر کشوری(سالنی و ساحلی)، فعال کردن باشگاه‌های غیر فعال و احیای باشگاه‌های ریشه دار، میزبانی اردوهای تیم‌های ملی سالنی و ساحلی (آقایان و بانوان) اشاره کرد.

برچسب‌ها بوشهر ورزش‌های ساحلی گناوه شهرداری بوشهر بازی های ساحلی تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ورزش های ساحلی گناوه بوشهر ورزش های ساحلی گناوه شهرداری بوشهر بازی های ساحلی تیم ملی والیبال اخبار کنکور آقایان و بانوان والیبال ساحلی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد

ایسنا/مازندران مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ استان‌های شمالی کشور روز دوشنبه،۱۰ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه شمال آمل شروع شد.

تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات روز دوشنبه در محل برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان دانشگاهی و سرپرست‌های تیم‌های شرکت کننده از مقابل جایگاه ویژه مسابقات رژه رفتند.

رییس دانشگاه شمال آمل درخصوص تیم‌های شرکت‌کننده دراین دوره از مسابقات گفت، در این مسابقات هفت تیم از دانشگاه‌های استان‌های گیلان، مازندران و گلستان شرکت کردند و به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

حسین رنجبر افزود: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی سالن ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود، تصریح کرد، تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب منطقه ۲ به مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی صعود خواهد کرد.

رییس دانشگاه شمال آمل با اشاره به اینکه این دانشگاه به واسطه برخورداری از امکانات زیر ساختی و سالن‌های مجهز میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است، گفت: وزارت علوم نیز با توجه به این وضعیت و درخواست دانشگاه شمال این میزبانی را به این واحد دانشگاهی واگذار کرد.

 رنجبر اضافه کرد، شهرستان آمل به عنوان یکی از قطب‌های اصلی والیبال درکشور شناخته می‌شود و به همین خاطر والیبال دراین شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی یادآور شد، برگزاری این مسابقات درسطح دانشجویی باعث شناسایی استعدادهای جدید دراین رشته ورزشی ومعرفی به تیم‌های شرکت کننده درلیگ‌های والیبال درسطح لیگ‌های مختلف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک