Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی روز دوشنبه در ستاد مقابله با کرونا استان قزوین که با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: سپاه از همان روزهای نخست که استان قزوین درگیر این ویروس شد با تدبیر استاندار و دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا وارد عمل شد و بیمارستان رحیمیان را مجددا راه اندازی کرد و به ارائه خدمات پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه شهید سلیمانی، افزود: این قرارگاه در سه بخش حمایتی، نظارتی و مراقبتی به ارائه خدمات پرداخت که در این سه بخش یک هزار و ۱۶ نفر در ۳۶۵ تیم فعال بوده‌اند.

این مسوول گفت: در این قرارگاه دستگاه‌های مختلفی از جمله سازمان بسیج مستضعفین، هلال احمر، آموزش و پرورش، فرمانداری‌ها، بخش سلامت، سفیر سلامت و رابط سلامت محله و سایر دستگاه به ارائه خدمات پرداخته‌اند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه ۴۰۴ پایگاه سلامت در استان قزوین فعال بوده است، اضافه کرد: در حوزه تیم‌های مراقبتی ۱۴۶ نفر و ۶۷ تیم به ارائه خدمات پرداخته و خدماتی از جمله مراقبت در منزل، تست سریع در منزل، معرفی به تست پی سی آر و ارجاع به بیمارستان را انجام داده اند.

وی با اشاره به همکاری سه هزار و ۹۲۲ نفر در تیم‌های حمایتی، اظهار داشت:  علاوه بر تیم‌های حمایتی ۵۰۲ نفر هم در تیم‌های نظارتی فعال بوده که این افراد به صورت مشترک به فعالیت با سازمان‌ها و دستگاه‌های نظارتی پرداخته‌اند.

این مسوول گفت: یکی دیگر از خدمات مهم سپاه در زمینه مقابله با کرونا راه اندازی درمانگاه پاکروان ویژه کرونا بود که در این مرکز تا به امروز سه هزار و ۹۲۱ نفر ویزیت شده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین فاصله گذاری اجتماعی سعید نمکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین فاصله گذاری اجتماعی سعید نمکی اخبار کنکور ارائه خدمات استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ماما را اولین فردی می توان برشمرد که پس از زایمان طبیعی در ارتباط با نوزاد قرار می‌ گیرد و به حفظ و ارتقای سلامتش کمک می‌ کند.

در مراکز بهداشتی یک ماما علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادر و کودک در دوران مختلف زندگی (جنینی، نوزادی، کودکی، مدرسه) به ارائه خدمات پیشگیری، مشاوره سلامت جنسی و باروری و سلامت خانواده نیز می پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی