Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:51:21 GMT

برای درمان وامِ بدون سود بگیرید!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۷۷۸۶

برای درمان وامِ بدون سود بگیرید!

ایسنا/کرمانشاه امروز اتفاق خوبی در کرمانشاه رقم خورد، اتفاقی که به دنبال آن بسیاری بیماران می توانند برای پرداخت هزینه های درمان خود تسهیلات بدون سود دریافت کنند.

امروز (27 بهمن)  تفاهم نامه ای میان کیلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی "بیستون" و بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد شد، تفاهم نامه ای که بر اساس آن بیماران مراجعه کننده به این کلینیک می‌توانند برای پرداخت هزینه های درمان چشم خود از تسهیلات قرض الحسنه این بانک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دکتر حمید آریایی تبار رییس کیلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی «بیستون» در این مراسم با بیان اینکه این کیلینیک مجهزترین و بزرگترین کیلینیک چشم پزشکی غرب کشور است، گفت: در این مرکز که در بیمارستان «بیستون» واقع شده مجهزترین و بروزترین تجهیزات چشم پزشکی استفاده می‌شود که برخی از آنها در خاورمیانه هم وجود ندارد.

آریایی تبار گفت: امکانات خوب کلینیک موجب شده تا در کنار استقبال مردم استان و غرب کشور، بیماران عراقی هم مراجعه داشته و مجبور نشوند مسیر کرمانشاه –تهران را برای درمان چشم طی کنند.

این متخصص چشم با قدردانی از مسئولین بانک مهر ایران برای فراهم آوردن امکان درمان آبرومندانه بیماران، گفت: برخی بیماران وقتی با هزینه های بالای چشم پزشکی مواجه می شوند توان پرداخت آن را ندارند و بانک مهر ایران این شرایط را فراهم آورده که این بیماران با دریافت تسهیلات بدون اینکه سودی به آن تعلق گیرد، بتوانند هزینه های درمان خود را پرداخت کنند.

2300 فقره تسهیلات "کالا کارت" پرداخت کرده ایم

محمدرضا نجفی شعاع مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه هم در این مراسم در تشرح روند دریافت این تسهیلات، گفت: این تسهیلات در قالب خدمت "کالا کارت" ارائه می شود که سقف آن برای بیماران کیلینک چشم پزشکی «بیستون» 30 میلیون تومان است.

وی یادآور شد: این تسهیلات بدون سود بوده و تنها کارمزد چهار درصد به آن تعلق می گیرد.

نجفی شعاع گفت: بیماران بعد از مراجعه به بیمارستان بیستون و محاسبه هزینه های درمان آنها به بانک معرفی می شوند و فقط کافی است در کنار معرفی نامه بیمارستان، یک ضامن معتبر ارائه کنند  و پس از آن ظرف 24 ساعت تسهیلات قرض الحسنه را دریافت خواهند کرد.

وی یادآور شد: این تسهیلات به حساب بیمارستان واریز شده و معادل هزینه های درمان بیماران خواهد بود.

نجفی شعاع خاطرنشان کرد: ضامن معتبر برای دریافت این تسهیلات لزوما نباید کارمند باشد و بازاری معتبر و ... هم قابل پذیرش است.

وی افزود: هر بیمار می تواند تا سقف 30 میلیون تومان در دفعات مختلف از این تسهیلات استفاده کند و پس از بازپرداخت آن مجددا امکان استفاده از این تسهیلات برای بیماران فراهم می شود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه مدت بازپرداخت این تسهیلات را شش، 9 و 12 ماهه اعلام کرد.

نجفی شعاع با بیان اینکه این بانک تفاهم نامه هایی دیگری را با سایر مراکز درمانی و صنوف دیگر استان در قالب "کالا کارت"دارد، گفت: در حال حاضر با حدود 250 کلینیک و مرکز درمانی و صنوف استان تفاهم نامه داریم و تسهیلاتی در قالب "کالا کارت" به افراد داده می شود.

وی یادآور شد: طی یک سال گذشته که این طرح در استان فعال شده حدود 2300 فقره تسهیلات قرض الحسنه کالا کارت پرداخت کرده ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه بانک قرض الحسنه مهر ایران چشم پزشکی هزینه های درمان قرض الحسنه تفاهم نامه مهر ایران چشم پزشکی کالا کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است

بهرام عین اللهی٬‌ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: به رکورد ۱۴۰۰ شرکت دانش بنیان رسیده ایم. در بدو شروع به کار دولت سیزدهم  ۷۰۰ شرکت دانش بنیان داشتیم که امروز و بعد از دو سال و نیم به ۱۴۰۰ شرکت دانش بنیان افزایش یافته است.

او گفت: این افزایش یک رکورد محسوب می‌شود و  یکی از کار‌های بسیار خوب در زمینه پانسمان بیماران پروانه‌ای بود که امیدواریم با حمایت‌های بیشتر به تجاری شدن برسد و بتواند نیاز‌های کشورمان را تامین کند.

وزیر بهداشت تاکید کرد که حمایت از شرکت‌های دانش بنیان جزء کار‌های مهم این وزاتخانه است.

عین اللهی افزود: بنای ما بر این است که با تقویت دانش‌بنیان‌ها دارو‌های اکثر بیماری‌ها را تامین کنیم و در مورد تالاسمی هم همین موضوع مطرح است. بعضی از بیماران می‌گویند داروی داخلی استفاده نمی‌کنیم و حتما داروی خارجی می‌خواهیم که این موضوع را باید متخصصین تشخیص دهند. 

او گفت: اولویت ما حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع کمبود‌های دارویی است. تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است.

وزیر بهداشت درباره چرایی رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گفت: در این سنین تمامی اعضای بدن کودک رشد تکاملی دارند و هرگونه نقصی می‌تواند تا پایان عمر با فرد بماند به همین دلیل با پیشنهاد وزارت بهداشت در هیئت دولت این موضوع به تصویب رسید و جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که کودکان را در ۷ سال اول زندگی در مراکز دولتی به شکل رایگان درمان کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان