Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اندیمشک، دبیر بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ با شرح اینکه به سبب شیوع کرونا ویروس جشنواره ی امسال با رویکرد نمایشنامه نویسی برگزار شد، اظهار کرد: هیات داوران پس از بررسی ۶۵ اثر رسیده از ۱۵ استان کشور به دبیرخانه ی این جشنواره برگزیدگان نهایی را انتخاب و معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بازگیر گفت: هئیت داوران جایزه ویژه جشنواره را به نمایشنامه‌های «بهشت پنجاه درجه بالای صفر» به نویسندگی طیبه نیک آزاد و علی حیدری از منطقه ی آزاد اروند( آبادان) و «آوانتاژ» به نویسندگی کامران شهلایی از تهران اهدا کردند.

وی افزود: همچنین دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی هیات داوران به نمایشنامه «آذر اندوهبار اندیمشک» نوشته ی علی میزرا عبادی از  تهران به عنوان کار برگزیده اول و لوح تقدیر و هدیه ی نقدی به نمایشنامه «مجلس محاکات جلیه» به نویسندگی نوید کریمی از استان خراسان رضوی شهر مشهد به عنوان برگزیده دوم اهدا شد.

وی تصریح کرد: نمایشنامه های «همه سوزی» نوشته جواد صداقت از استان بوشهر و «میشو سوزوکی» نوشته ی اصغر گروسی از استان فارس به طور مشترک لوح تقدیر و هدیه نقدی جشنواره را دریافت کردند.

به گفته ی دبیر بیست و ششمین جشنواره لاله های سرخ هئیت داوران همچنین نمایشنامه های «مادرم زری سر زا رفت» به نویسندگی محمود خرم آزادی از استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان یاسوج و «شریان» به نویسندگی مرضیه شریفی از  استان اصفهان شهر اصفهان را شایسته تقدیر دانستند.

بازگیر؛ از«شهرام کرمی» ، «مهدی آشوغ» و «لیلی عاج» به ‌عنوان اعضای هیات داوری بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ نام برد و گفت: بر اساس شرایط فراخوان، آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره برای دسترسی علاقمندان و امکان تولید با اجازه ی صاحب اثر در بانک اطلاعاتی دیجیتال انجمن هنرهای نمایشی خوزستان قرا رمی گیرد.

وی افزود: انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی آثار برگزیده را به صورت کتاب جشنواره منتشر می کند.

به گزارش خبرآنلاین، جشنواره ملی نمایش لاله های سرخ هر ساله به یاد شهدای والامقام در اندیمشک برگزار می شود.

46

کد خبر 1486558

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لاله های سرخ جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان

 روح اله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری است.

او تصریح کرد: از نیمه دوم هفته به بعد شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود که پس از آن بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در استان همدان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان، فامنین و بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

روح اله زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۲ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی