Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با باشگاه سپاهان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، در راستای ایجاد فضای همکاری مشترک آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک توسط علی شریف‌نژاد، رییس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و محمد‌رضا ساکت، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد زمینه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی فی‌مابین پژوهشگاه تربیت‌بدنی و باشگاه، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی دانش‌افزایی و مهارت افزایی ملی و بین‌المللی، انجام تحقیقات و پژوهش‌های تخصصی ورزشی با اولویت آسیب‌شناسی، مدیریت و بازاریابی، همکاری در جهت تجاری‌سازی فناوری‌های ورزشی با اولویت فوتبال، کمک به توسعه باشگاه‌داری حرفه‌ای، راه‌اندازی مرکز تحقیقات تخصصی ورزشی و برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ای فرهنگی، ورزشی و استارت آپی تخصصی از مهم‌ترین محور‌ها و زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه است.

در این جلسه، محمد شریعت‌زاده معاون فناوری و داوود خضری عضو هیئت علمی پژوهشگاه و محمدعلی بصیریان و بهروز خالقی‌پور از باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: تفاهم‌نامه همکاری پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با دانشگاه شهید رجائی

انتهای پیام/

برچسب ها: پژوهشگاه تربیت‌بدنی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی سپاهان محمدرضا ساکت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی پژوهشگاه تربیت بدنی سپاهان محمدرضا ساکت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی درباره توسعه صنعت فضایی در کشور نوشت: «توسعه کاربرد‌های صنعت فضایی جز محور‌های مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

 در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان / دولت برنده است یا مجلس؟
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار