Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: علی‌رغم انجام اقدامات مناسب در حوزه کاداستر، در حوزه کشاورزی مشکلات بسیاری داریم و انتظار می رود جهاد کشاورزی و امور اراضی استان اقدامات خود را افزایش دهند تا بتوانیم در این خصوص نیز به پیشرفت مطلوبی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد موقری در خصوص بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح کاداستر، با بیان این‌که یکی از اصلی ترین راه های پیشگیری از زمین خواری اجرای دقیق قانون جامع حدنگار است، اظهار کرد:  اقدامات بسیار خوبی در راستای این قانون در استان انجام شده است به طوری که در این خصوص در مراحل بالای کشوری قرار داریم.

وی افزود: به منظور مقابله با موضوع زمین خواری و پیشگیری از تعرض به اراضی ملی و دولتی اجرای طرح کاداستر بهترین راهکار بوده و در این خصوص همه دستگاه ها مکلف به همکاری و اجرای دقیق آن هستند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، وی تاکید کرد: با توجه به سیاست‌های تحولی قوه قضائیه یکی از اولویت.های اساسی دستگاه قضایی مبارزه با زمین خواری بوده و در این خصوص هیچ اغماضی صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید غلامی با اشاره به اینکه با ورود به موقع از تغییر کاربری ۵۹ هکتار در حوزه قضائی ساوجبلاغ پیشگیری شده است، گفت: در پی گزارش جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در چندار و روستاهای «ولیان» و «شنده»، اقدامات قانونی برای مقابله با قصد تغییر کاربری غیرمجاز سوداگردان آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ وسعت و ارزش اراضی کشاورزی که از تغییر کاربری آن پیشگیری شد را ۵۹ هکتار معادل ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این عملیات در مورد ۶۸ قطعه شامل دیوارکشی به تعداد ۶۸ مورد، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد، دپوی مصالح ساختمانی ۱۶ مورد و استخر دو مورد، قانون به اجرا درآمد.

کد خبر 6089976

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد