Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:20:45 GMT

۱۲۵ اثر به چهارمین جشنواره فیلم ایثار راه یافتند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۹۰۵۷

۱۲۵ اثر به چهارمین جشنواره فیلم ایثار راه یافتند

هیأت داوران چهارمین جشنواره فیلم ایثار از میان آثار متقاضی حضور در این رویداد، تعداد ۱۲۵ اثر را برای حضور در جشنواره انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، هیأت داوران چهارمین جشنواره فیلم ایثار متشکل از مهدی فجری، مهدی آذرپندار، محمدرضا وطن دوست، مرجان ریاحی و مریم رستمی از میان ۹۰۸ اثر متقاضی حضور در این دوره جشنواره، تعداد ۱۲۵ اثر را برای حضور در چهارمین جشنواره فیلم ایثار انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، ۸ فیلم برای حضور در بخش کوتاه داستانی (۱۲۰ ثانیه ای)، ۷ اثر برای حضور در بخش پویانمایی، ۲۸ اثر برای حضور در بخش داستانی کوتاه و حجاب و عفاف، ۵۱ اثر برای حضور در بخش مستند بلند، ۹ اثر برای حضور در بخش مستند کوتاه و ۲۲ اثر برای حضور در بخش نماهنگ چهارمین جشنواره فیلم ایثار انتخاب شدند.
چهارمین جشنواره فیلم ایثار با دبیری سیدمرتضی حسینی مدیرکل امور هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه روز شهید، اسفند سال ۹۹ برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم ایثار چهارمین جشنواره فیلم ایثار اثر برای حضور در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد.

طرفداری | در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش