Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:04:50 GMT

اجرای طرح ۱۴۶۵، ویژه ایتام با محوریت ائمه جمعه فارس

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۹۷۴۸

اجرای طرح ۱۴۶۵، ویژه ایتام با محوریت ائمه جمعه فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، همایش مسئولین ستادهای برگزاری نماز جمعه استان فارس با موضوع رزمایش معیشتی ۱۴۶۵ ویژه ایتام سراسر استان در حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز در این همایش با اشاره به ظرفیت بالا و ارزشمند ستادهای نماز جمعه اظهار داشت: طبق گفته رهبر معظم انقلاب، نماز جمعه قرارگاهی فرهنگی به ریاست امام جمعه آن شهرستان و ستاد نماز جمعه بازوی توانمند و اجرایی آن می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر نیاز به پویایی بیشتر ستادهای نماز جمعه اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ به نقش تعاملی ستادهای نمازجمعه بیستر توجه خواهد شد تا اثرگذاری بیشتری را داشته باشیم.

احمد فخارزاده در ادامه به طرح ۱۴۶۵ اشاره کرد و توضیح داد: اولین طرح استانی با عنوان رزمایش ۱۴۶۵ با محوریت ائمه جمعه شهرستان ها روز چهارشنبه ۶ اسفند ماه، ساعت ۱۰ صبح در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش اجرایی ستادهای نماز جمعه شهرستانی طرح ۱۴۶۵ بیان کرد: مرحله توزیع بسته های معیشتی طرح ۱۴۶۵ ویژه ایتام در ۷ اسفندماه انجام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه باید امکانات به صورت عادلانه درسطح استان توزیع شود، اظهار داشت: در این طرح که به دلیل تقارن با هزار و چهارصد و شصت و پنجمین ولادت امام علی(ع) انجام خواهد شد، با ۱۵ دستگاه اجرایی تعامل و جلسه داشته ایم که همراه ما خواهند بود.

وی با ذکر اینکه تاکنون ۶۱۳ میلیون تومان در قالب ۳ هزار و ۵۹۵ بسته معیشتی و ۸ هزار پرس غذا از ناحیه ستاد نماز جمعه شیراز در شیراز توزیع شده، هدف از طرح ۱۴۵۶ را لبیک به ندای رهبر برای گسترش نهضت خدمت رسانی، تامین بسته های معیشتی و گسترش فرهنگ ایثار، اخلاص و نوع دوستی عنوان کرد.

مسئول ستاد نماز جمعه شیراز با اشاره به عدم برگزاری مراسم اعتکاف امسال به دلیل شرایط کرونایی، پیرامون مزایای این طرح خاطرنشان کرد: مشارکت مستقیم ائمه جمعه، تجمیع ارگانها و خیرین در اجرای طرح و فعال نمودن ستادهای نماز جمعه در حوزه خدمت رسانی از مهم ترین مزایای طرح ۱۴۶۵ می باشد.

وی با بیان اینکه برای طرح مذکور نیازمند سه و نیم میلیارد تومان اعتبار هستیم, اظهار داشت: در کل استان ۱۴ هزار و ۶۵۰ یتیم شناسایی شده که در طرح مذکور ۱۴ هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی میان آنان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز ائمه جمعه ایتام ستادهای نماز جمعه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075268 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • نماز جمعه تهران
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند