Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@08:04:56 GMT

رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۹۷۹۶

رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور شد

علی طالبی با حکم وزیر کشور به عنوان رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، علی طالبی به عنوان رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور منصوب شد.

متن کامل این حکم بدین شرح است:

با عنایت به عزم و اراده و تأکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری با شکوه و قانونمند انتخابات و به منظور اطمینان از حسن اجرای کلیه مراحل آن، به استناد ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری، ماده ۶۶ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۶ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رئیس هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور (سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، اولین انتخابات میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری) منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب و انتصاب اعضای هیأت مرکزی و هیأت‌های بازرسی سراسر کشور، برنامه‌ریزی بر مبنای قانون و مقررات و آسیب شناسی گذشته و ارائه پیشنهاد در راستای برگزاری انتخاباتی شکوهمند، اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم به منظور نظارت بر تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی و کنترل جریان انتخابات در قبل و حین فرآیند و آموزش هیأت‌های تحت مدیریت، از جمله مواردی است که انتظار دارد با استعانت از پروردگار متعال و بهره‌گیری از کلیه امکانات موجود، تحت نظر اینجانب نسبت به انجام شایسته و مطلوب آن اهتمام و اقدام نمائید. بدیهی است کلیه معاونین، استانداران، مدیران و رؤسای سازمان‌های وابسته به وزارت کشور و سایر دستگاه‌های اجرایی طبق قانون، کمال همکاری و تشریک مساعی را با جنابعالی به عمل خواهند آورد.

توفیق شما را در انجام این مأموریت مهم و وظایف محوله از درگاه ایزد منان خواستارم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی طالبی ستاد انتخابات انتخابات مرکزی بازرسی انتخابات کشور قانون انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرماندار قائم شهر در نشست آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران و کاربران مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این حوزه انتخابیه گفت: حوزه انتخابیه قائم شهرجزو هشت حوزه انتخابیه کشور است که مرحله دوم انتخابات مجلس آن به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

مولایی افزود: دوره‌های آموزشی کاربران و متعاقبا رای دهندگان در محلات مختلف از برنامه‌های توجیهی این دوره برای آشنایی و شناخت بیشتر مردم با انتخابات الکترونیکی است که توسط اساتید و کارشناسان انجام می‌شود.

مدیرکل فن آوری استانداری مازندران هم تسهیل در أخذ رأی و عدم دخالت دیگران در رأی دادن افراد به خاطر نمایش تصویر نامزد‌های مورد نظر و سهولت در امر انتخابات و شمارس و جمع بندی آرای اخذ شده در چند دقیقه و درکوتاهترین زمان با دقت بالا را از ویژگی‌ها و تفاوت‌های مهم انتخابات الکترونیکی نسبت به انتخابات غیر الکترونیک برشمرد.

شهابیان افزود: در مرحله دوم انتخابات، واجدان شرایط رای این حوزه انتخابیه که در دوره نخست انتخابات رای دادند و نیز افرادی که در دوره قبل موفق به شرکت در انتخابات نشدند، می‌توانند در انتخابات ۲۱ اردیبهشت شرکت کنند و به کاندیدا‌های مورد نظر خود رأی دهند.

در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات ۲۱ اردیبهشت با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • شروط مجلس برای معافیت مالیات بر سرمایه در انتقال املاک
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر