Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، علی طالبی به عنوان رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور منصوب شد.

متن کامل این حکم بدین شرح است:

با عنایت به عزم و اراده و تأکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری با شکوه و قانونمند انتخابات و به منظور اطمینان از حسن اجرای کلیه مراحل آن، به استناد ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری، ماده ۶۶ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۶ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رئیس هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور (سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، اولین انتخابات میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری) منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب و انتصاب اعضای هیأت مرکزی و هیأت‌های بازرسی سراسر کشور، برنامه‌ریزی بر مبنای قانون و مقررات و آسیب شناسی گذشته و ارائه پیشنهاد در راستای برگزاری انتخاباتی شکوهمند، اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم به منظور نظارت بر تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی و کنترل جریان انتخابات در قبل و حین فرآیند و آموزش هیأت‌های تحت مدیریت، از جمله مواردی است که انتظار دارد با استعانت از پروردگار متعال و بهره‌گیری از کلیه امکانات موجود، تحت نظر اینجانب نسبت به انجام شایسته و مطلوب آن اهتمام و اقدام نمائید. بدیهی است کلیه معاونین، استانداران، مدیران و رؤسای سازمان‌های وابسته به وزارت کشور و سایر دستگاه‌های اجرایی طبق قانون، کمال همکاری و تشریک مساعی را با جنابعالی به عمل خواهند آورد.

توفیق شما را در انجام این مأموریت مهم و وظایف محوله از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری وزیر کشور قانون انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت