Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان گفت: دستگاه قضایی استان سمنان در برخورد با عاملان تلف شدن مرغ‌های ۴۰ روزه عملکرد ضعیفی داشته و باید جدیت بیشتری را در دستور کار قرار بدهد.

محمدصدیق چکاره، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو بحث تلف شدن ۱۶ هزار مرغ ۴۰ روزه در شهرستان جزین استان سمنان گفت: این مسئله از سمت جریان دانشجویی پیگیری شد و متوجه شدیم که تلف شدن حدود ۱۶ هزار مرغ ۴۰ روزه به وزن ۴۵ تا ۵۰ تن در اثر مسمومیت و با نیت قبلی و خصومت شخصی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چکاره یادآور شد: این مسئله ناشی از یک اختلاف شخصی بوده و موضوع مافیای مرغ در استان سمنان در این زمینه خیلی اثرگذار نبوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان اظهار کرد: عمق و شدت فاجعه وقتی معلوم شد که همین مقدار مرغ در سرانه مصرفی به اندازه یک هفته مصرف مرغ مردم سمنان است. جالب‌تر اینکه خسارت دان مرغ مصرفی برای مرغ‌ها حدود ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی تاکید کرد: دو نکته اساسی در این زمینه برای ما حائز اهمیت است. اول اینکه در این اوضاع اسفناک اقتصادی و گرانی مرغ، چرا باید چنین اتفاقاتی به راحتی پیش بیاید و دوم اینکه مسئول اصلی پیگیری این موضوع دادستانی است و سوال جریان دانشجویی این است که با وجود مشکلات موجود در حوزه مرغ چرا سرعت عمل این نهاد برای برخورد با خاطیان کند است؟

چکاره گفت: ما پیگیر جدی خسارت به وجود آمده برای مدعی العموم از دستگاه قضایی استان سمنان هستیم. تا به امر‌وز متوجه شدیم دستگاه قضایی در استان عملکرد ضعیفی داشته و باید جدیت بیشتری را در دستور کار قرار بدهد. عدم پیگیری جدی باعث ازدیاد این اتفاقات شخصی و متضرر شدن مردم در کشور می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرغداری تلف شدن مرغ ها دادستانی سمنان بسیج دانشجویی سمنان استان سمنان تلف شدن ۴۰ روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • نباید با لغزش یک مسئول یا یک گروه توپخانه خود را به سمت یکدیگر فعال کنیم
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار