Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسرین ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه بیش از 5 هزار نفر از دانش آموزان این شهرستان به صورت انفرادی یا خانوادگی در پویش «در خانه با خانواده نماز جماعت می‌خوانیم» شرکت کردند افزود: با توجه به وقوع بیماری کرونا که منجر به تعطیلی مدارس گردید فعالیتهای پرورشی در کنار فعالیتهای آموزشی از طریق فضای مجازی در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف اصلی از اجرای این طرح توجه دانش‌آموزان به اقامه نماز جماعت به عنوان یک فریضه بزرگ الهی و جلوگیری از غفلت آن بود افزود: به منظور اجرای طرح موضوع به دانش‌آموزان اطلاع رسانی شد و از آنان خواستیم در کنار خانواده خود نماز را در خانه اقامه کرده و تصویر آن را برای ما ارسال کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه آثار زیادی از سوی دانش‌آموزان به دست ما رسید که گویای استقبال آنان و خانواده‌هایشان از طرح است گفت: به منظور تشویق دانش آموزان از سوی این اداره به بهترین آثار ارسالی جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های ما در امر اقامه نماز برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم دختران و پایه هستم پسران بود که امسال با توجه به شرایط جدید این جشن‌ها از طریق شبکه شاد و ارتباط زنده برگزار می‌شود.

ساکی با بیان اینکه با توجه به فعالیت مدارس دارای جمعیت کمتر از ۵۰ نفر جشن تکلیف آنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای معنوی انجام شده است گفت: در نظر داریم جشن تکلیف ۲۵ هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر با همکاری صدا و سیما برگزار شود و دانش آموزان از طریق شبکه شاد به صورت زنده با این برنامه در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش خانواده فضای مجازی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:هدف از برگزاری این پویش ارائهٔ آموزش‌های عمومی به مردم است تا سطح سلامت دهان و دندان در کشور ارتقا یابد.

دکتر محمدقربانی افزود: رعایت بهداشت دهان و دندان می‌تواند تاثیر مثبت زیادی بر سلامت مغز، قلب، سیستم ایمنی و سیستم تنفسی داشته باشد و حتی در سلامت اجتماعی نیز نقش‌آفرین بوده و می‌تواند روابط اجتماعی افراد را تقویت و یا در آن اختلال ایجاد کند.

وی گفت: جلسه با دندان‌پزشکان جهت بررسی مشکلات و ارتقای شاخص‌های سلامت دهان و دندان، جلسات مشترک با آموزش و پرورش و هماهنگی برای حضور مسئولان در مدارس و ارائهٔ توصیه به همکاری دانش آموزان در طرح وارنیش فلوراید تراپی، پخش کلیپ‌های آموزشی در مدارس، برگزاری جلسات آموزشی در خصوص نحوهٔ صحیح مسواک زدن و استفادهٔ صحیح از نخ دندان، تبیین اهمیت وارنیش فلورایدتراپی، برگزاری جلسات آموزشی نقش تغذیهٔ سالم و تاثیر آن بر سلامتی دندان و برگزاری جلسات انجمن اولیا با محوریت پویش سلامت دهان و دندان توسط آموزش و پرورش از جمله اقداماتی است که در مجموعهٔ زیر پوشش دانشگاه برنامه‌ریزی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:اجرای ده‌گردشی دندان‌پزشک، پایش و حضور در مهدکودک‌ها و مدارس جهت ارائهٔ خدمات معاینه و وارنیش‌تراپی، برگزاری مسابقهٔ نقاشی و کاردستی با موضوع سلامت دهان و دندان، استقرار یونیت سیار دندانپزشکی در مدارس مناطق محروم و ارائۀ خدمات دندان‌پزشکی به دانش آموزان، برگزاری جلسات آموزشی جهت گروه هدف مادران باردار و شیرده توسط ماما‌های مراکز خدمات جامع سلامت، توزیع مسواک در مدارس مناطق محروم هم‌زمان با برنامهٔ آموزشی و معاینهٔ دانش‌آموزان و حضور در مراکز بهزیستی برای معاینه از جمله برنامه‌هایی است که در مراکز خدمات جامع سلامت درقالب این طرح اجرا خواهد شد.

پویش ملی سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند
  • معلمان به نقش خود در هویت سازی دانش آموز دانش آموزان توجه کنند
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند