Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:43:42 GMT

فروشگاه اینترنتی لباس را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۲۸۲۸

فروشگاه اینترنتی لباس را بشناسید

جای انکار نیست که برخی از ویژگی های خرید از فروشگاه اینترنتی لباس شامل: صرفه جویی در زمان، استفاده از نظرات و تجربیات دیگران با مراجعه به سایت، عدم محدودیت زمانی، اطلاع دقیق از قیمت ها، موجودی گسترده و ... موجبات برتری این نوع فروش در قیاس با خرید حضوری شده است.

چرا از فروشگاه اینترنتی لباس بخریم؟

آیا تا به حال از فروشگاه اینترنتی لباس خرید کرده اید؟ همه ما به خوبی می دانیم که این روزها بازار خرید از فروشگاه اینترنتی لباس در قیاس با گذشته به شکل قابل توجهی رونق بالایی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر یک نگاه کلی به برخی آمار سایت ها بیندازید به خوبی متوجه این موضوع می شوید که روز به روز حجم فراوانی از مشتریان از فروشگاه های اینترنتی، اقدام به خرید می کنند. این امر نشان از این می دهد که افراد به جای اتلاف وقت در بازار، هزینه رفت و آمد، استهلاک ماشین و ... بیشتر وقت خود را برای بازدید و انتخاب لباس مناسب، از فروشگاه اینترنتی لباس می کنند. چرا؟

کیفیت بالاتر با با هزینه های کمتر می توان خرید بسیار در وقت صرفه جویی می شود امکان پس دادن و مرجوع کردن کالا وجود دارد به راحتی می توان اجناس را با هم مقایسه کرد

 

فروشگاه اینترنتی لباس مردانه

برخی از مزایای ویژه خرید از فروشگاه های اینترنتی این است که به راحتی می توان لباس مورد نظر را با بقیه لباس ها از لحاظ ( اطلاع از قیمت، اندازه، رنگ و ...) مقایسه کرد و وقت زیادی را صرف پیدا کردن لباس مورد نظر نمی کنند. همه این عوامل به نوبه خود موجب کاهش و صرفه جویی در وقت و انرژی خریداران می شود. یکی از چالش های اساسی خرید از فروشگاه اینترنتی لباس این است که مشتریان در هنگام خرید اینترنتی، قادر به بررسی کیفیت لباس مورد نظر را نداشته و تنها از طریق عکس آن را می بینند.

نکات مهم در خرید از فروشگاههای اینترنتی

نوع محصولات، بخش ویژگی ها و توضیحات و نظرات کاربران را بخوانید. شما به راحتی می توانید از نظر سایز و اندازه لباس و کفش، راهنمایی دریافت کنید و مدل مناسب را نهایتا انتخاب کنید. قطعا بازار خرید از فروشگاه اینترنتی لباس پتانسیل بالا و مثبتی برای جذب بیشتر افراد دارد. ولی برای موفقیت در این امر بایستی تلاش فراوانی کرد و اعتماد مردم را جلب کنند. باید خیال مردم را از کیفیت، سایز، جنس و ... محصول مطمئن نمایند تا افراد بیشتری را به سمت خرید از فروشگاه اینترنتی لباس استقبال کنند. از طرف دیگر برخی از فروشندگان لباس برای جلوگیری از ویروس کرونا و ازدحام و شلوغی جمعیت فروش اینترنتی را ترجیح می دهند.   

نکات مهم در خرید کفش مردانه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با خرید یک کفش نامناسب و غیر استاندار، سبب کوفتگی و درد پا شوید یا اینکه عواقب خطرناکی را برای پا به وجود می آورد. خرید لباس شامل خرید کفش زنانه و مردانه هم محسوب می شود. به نظر شما انتخاب و خرید کفش مردانه مناسب و استاندارد، کار راحتی است؟ هر کدام به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار هستند. امروزه خرید کفش از فروشگاه اینترنتی بسیار رایج شده است زیرا به طیف وسیعی از کفش های متنوع دسترسی پیدا کرده و با بررسی و مقایسه محصولات متنوع در کنار هم به راحتی بتوانید کفش مناسبی را خریداری کنید.

کفش مردانه

 بایستی در هنگام خرید کفش از فروشگاه اینترنتی لباس نهایت دقت و توجه کرد تا از بروز آسیب ها جلوگیری شود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به چند نکته مهم در هنگام خرید کفش از فروشگاه اینترنتی اشاره کنیم. 

قبل از انتخاب و خرید کفش از فروشگاه اینترنتی لازم است که نوع کفش را انتخاب کنید. برای آنکه خیالتان از خرید محصول مورد نظر راحت شود جنس های مختلف کفش را مورد ارزیابی قرار دهید. برای خرید کفش از فروشگاه اینترنتی در وهله اول لازم است که از سایز دقیق پایتان مطمئن شوید زیرا به مرور زمان سایز پا تغییر می کند. به بخش پشتی کفش دقت کنید در صورت غیر استاندارد بودن آن، پشت پایتان را می زند. دومین قسمت که باید به آن دقت کرد مچ کفش است، باید مچ پا را به طور کامل پوشش دهد. کفشی را انتخاب کنید که قسمت بالایی یا سقف آن پلاستیک نباشید. نکته قابل توجهی که در هنگام خرید کفش بایستی به آن توجه نمود کفه کفش است. به عنوان مثال کفش مناسب برای پیاده روی، طبی انتخاب کنید و کفه نازکی نداشته باشد.  کفشی را خریداری کنید که برای مدت طولانی بتوانید آن را بپوشید و پاهایتان را اذیت نکند. به تخصصی بودن و معتبر بودن فروشگاه کفش توجه کنید. فروشگاه های اینترنتی را که فقط مخصوص کفش باشد، انتخاب کنید که  در آنجا انتخاب بهتر و بیشتری دارید. برای بهتر دیدن کفش، به تمامی تصاویر مربوط به آن شامل: زیره، قسمت داخلی، رو به رو و خارجی به دقت مشاهده کنید. حتما به مشخصات کامل محصول که شامل ( جنس، ساخت، استایل) در قسمت پائینی تصاویر کفش که به آن اشاره شده است توجه کنید که در انتخاب و خرید کفش شما کمک فراوانی می کند.

انواع پیراهن مردانه

ما تنوع زیادی را از نظر طرح و رنگ در فروشگاه اینترنتی پیراهن مردانه برای شما ایجاد کرده ایم. هر آنچه که مد نظر دارید را به آسانی می توانید پیدا کنید. به دنبال چه نوع لباسی هستید؟ لازم است که درباره انواع پیراهن و ویژگی های آن شناخت کافی داشته باشیم تا خرید لذت بخش و خوبی از فروشگاه اینترنتی لباس داشته باشیم.

تی شرت: همانطور که میدانید تی شرت لباس ساده و راحتی است. بهتر است در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی، جنس های با کیفیت همانند نخی را انتخاب کنید. بلوز: گاهی اوقات برخی افراد به تی شرت های بلند و آستین بلند، بلوز می گویند. در حقیقت بلور یک لباس مناسب برای پاییز است. چنانچه تمایل به داشتن تیپی اسپرت و شیکی دارید، بلوزهای رنگی را فروشگاه های اینترنتی انتخاب کنید. پیراهن مردانه: یکی از لباس های خواستنی و پرفروش آقایان پیراهن های نخی است. در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی لباس، از پارچه های نخی با کیفیت انتخاب و خریداری کنید که به راحتی با هر نوع استایلی ست می شوند. ژاکت: با توجه به نوع سلیقه ای که دارید می توانید ژاکت دکمه دار یا جلو باز خریداری کنید که به انواع شلوارهای جین و اسپرت به راحتی ست می شود. پلیور: از دیگر لباس های مردانه که بیشتر در فصل های پاییز و زمستان از آن استفاده می شود. برای افرادی که استایل کژوال دارند مناسب است. کاپشن: در هنگام خرید کاپشن حتما به جنس الیاف و طول آن دقت کنید. کت: از جمله لباس های پرکاربرد مردانه است. در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی لباس برای آنکه تیپی رسمی داشته باشید باید کت های که از جنس فاستونی هستند را خریداری کنید.

پیراهن مردانه

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی لباس خرید کفش مردانه پیراهن مردانه خرید از فروشگاه اینترنتی لباس خرید کفش از فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی پیراهن مردانه انتخاب و خرید هنگام خرید خریداری کنید انتخاب کنید مورد نظر لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بنای همشکل در ایران و ترکمنستان را بشناسید

به گزارش خبرنگار مهر، دو بنای تاریخی در دو شهر و دو کشور هستند که شباهت زیادی دارند معماری دو بنا یکی در ترکمنستان و دیگری در شهر زنجان کشور ایران یکی از دهها ویژگی مشترک معماری، هنر و فرهنگی بین این دو کشور است.

آرامگاه سلطان احمد سنجر در شهر مرو کشور ترکمنستان واقع شده است این آرامگاه ۲۷ متر بلندی دارد و طول و عرض آن ۱۷ متر است. دیوارهای آن هم ۱۴ متر بلندی دارد ولی درون آن هیچ تزئیناتی ندارد. این آرامگاه یکی از بزرگترین مقبره‌های سلجوقی بوده و یک گنبد آبی با آجر لعاب هم داشته است. در کنارش مسجد و قصر و حیاط هم وجود داشته است.

در شهر زنجان نیز بزرگ‌ترین، قدیمی‌ترین، باشکوه‌ترین گنبد یا آرامگاه سلطان محمد خدابنده (اولجایتو) هشتمین سلطان مغول وجود دارد. این بنا اولین گنبد بزرگ آجری جهان است و ۴۸ متر ارتفاع دارد. گنبد از کاشی‌های فیروزه‌ای رنگ پوشیده و سقف داخل آن بالا با گچ‌بری‌ها و آجرهای رنگارنگ تزئین شده است.

هر دو بنا آرامگاه هستند. یکی مقبره هشتمین سلطان مغول در زنجان و دیگری نهمین سلطان امپراتوری سلجوقی در مرو. هر دو در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند.

بنای گنبد سلطانیه با الهام از معماری مقبره سلطان سنجر سلجوقی در دوره ایلخانی ساخته شده است. با این تفاوت که مقبره سلطان سنجر دارای پلان مربع است در حالی که سلطانیه هشت ضلعی ساخته شده است.

مقبره سلطان سنجر سلجوقی فارغ از تزئینات است اما گنبد سلطانیه با کتیبه‌ها و نقوش هندسی مختلف آراسته شده است.

همچنین هر دو بنا گنبد دو پوسته آجری دارند، در نمای بیرونی دو بنا نیز شباهت‌هایی دیده می‌شود.

کد خبر 6089699 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • دو بنای همشکل در ایران و ترکمنستان را بشناسید
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای