Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان تهران از افزایش تعداد مبتلایان سرپایی کرونا در هفته سوم بهمن ماه در استان تهران اظهار داشت: در خصوص کنترل و پیشگیری از ویروس با هم افزایی همه دستگاه‌ها و با وجود تمام پیچیدگی‌های موجود در استان تهران اقدامات مؤثری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی افزود: تیم نظارتی مکلف شده اند که به طور دقیق بر رعایت پروتکل‌ها نظارت کنند چرا که میزان بستری افراد زیر ۱۵ سال قبلاً ۹ دهم درصد بوده و هم اکنون این رقم به ۱۱ درصد رسیده، لذا ضروری است که مراقبت بیشتری در رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فاصله گذاری اجتماعی در تهران به ۷۴.۵ درصد رسیده است گفت: ویروس جهش یافته در کشور در حال چرخش است و قطعاً وارداتی است اما اینکه هر کسی از خارج می‌آید معطوف به آن باشیم ما را از شناسایی چرخش این ویروس جهش یافته در کل کشور غافل می‌کند.

استاندار تهران عنوان داشت: منشأ ویروس مشخص است و باید شناسایی و قرنطینه را به صورت جدی در دستور کار قرار دهیم و بر اساس آمار تاکنون ۷ نفر شناسایی شده اند ودر این راستا اقدامات باید جدی و با تشدید نظارت‌ها انجام شود.

وی در خصوص عدم رعایت پروتکل‌ها در جشنواره فجر نیز گفت: دیدیم که یک شب پروتکل‌ها به درستی اجرا نشد تصمیم بر تعطیلی این جشنواره گرفته شده بود و در ارتباط با جشنواره موسیقی اعلام کرده ایم که باید به صورت غیر حضوری باشد.

پربیننده ترین رهبر انقلاب درباره «اینترنت محل کار» فتوای دادند آموزش مجازی معلمان ۲هفته تعطیل می‌شود کرونای انگلیسی جوانتر‌ها را بیش‌تر گرفتار می‌کند همه ممنوع‌التصویرهای تلویزیون +عکس تعقیب عامل اصلی تدارک ترور شهید فخری‌زاده

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر

با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

 به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • شناسایی ۳ نوع سرطان با یک قطره خون
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان